Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí zákaznického servisu
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Ústecký kraj, Okres Teplice
Ústecký kraj, Okres Teplice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• zajištění celkového chodu odd. zákaznického servisu a jeho koordinace
• zodpovědnost za vedení, rozvoj a motivaci svého teamu
• komunikace s klienty, realizace zakázek klíčových klientů
• asistence a podpora area manažerům v rámci strategie společnosti
• sledování vývoje všech zakázek v návaznosti na výsledek společnosti
• přímá komunikace s obchodním ředitelem a pravidelný reporting
• spolupráce na řešení reklamací
• zodpovědnost za vedení, rozvoj a motivaci svého teamu
• komunikace s klienty, realizace zakázek klíčových klientů
• asistence a podpora area manažerům v rámci strategie společnosti
• sledování vývoje všech zakázek v návaznosti na výsledek společnosti
• přímá komunikace s obchodním ředitelem a pravidelný reporting
• spolupráce na řešení reklamací
Zaměstnanecké výhody, benefity
• dlouhodobou spolupráci
• platové ohodnocení od 40 000 Kč
• zaměstnanecké benefity
• možnost seberealizace a uplatnění dosud získaných zkušeností s vedením kolektivu
• platové ohodnocení od 40 000 Kč
• zaměstnanecké benefity
• možnost seberealizace a uplatnění dosud získaných zkušeností s vedením kolektivu
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Světový výrobce skleněných tvárnic
Světový výrobce skleněných tvárnic
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• minimálně středoškolské vzdělání
• aktivní AJ + další světový jazyk výhodou
• PC, SAP výhodou
• zkušenosti svedením menšího týmu pracovníků
• organizační a komunikační dovednosti, orientace na výsledek, schopnost řešit problémy
• svědomitost, flexibilita, spolehlivost, zájem a nadšení
• aktivní AJ + další světový jazyk výhodou
• PC, SAP výhodou
• zkušenosti svedením menšího týmu pracovníků
• organizační a komunikační dovednosti, orientace na výsledek, schopnost řešit problémy
• svědomitost, flexibilita, spolehlivost, zájem a nadšení
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2555232
Datum zveřejnění: 10.5.2016
2016-05-10
lokalita: Ústecký kraj, Okres Teplice Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Vedoucí oddělení Společnost: ADECCO spol.s r.o.