Koordinátor BOZP

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha - západ, Praha, Liberecký kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Shrnutí náplně práce: BOZP koordinátor zabezpečuje, že všechny činnosti a postupy jsou v souladu s českými legislativními požadavky, směrnicemi Evropské Unie a interními směrnicemi. Zodpovídá za koordinování bezpečnostních programů na pracovišti. Podporuje rozvoj a koordinaci školení, spolupracuje na hodnocení bezpečnostních rizik a podporuje dosažení cílů v oblasti bezpečnosti.

Základní pracovní činnosti:
· Poskytuje managementu podporu, poradenství a dohlíží na plnění požadavků v oblasti zdraví a bezpečnosti práce.
· Provádí / testuje bezpečné pracovní postupy a prosazuje bezpečnostní postupy, směrnice a procesy stanovené společností.
· Poskytuje denní poradenství a kontrolu v rámci BOZP programů na úrovni zaměstnanců i supervisorů za účelem zajištění jednotného a efektivního přístupu.
· Asistuje při identifikaci možných škod / újmy; hodnotí rizika, která působí v případech škody.
· Rozvíjí a implementuje procesy směřující ke zlepšení BOZP , rozvoje kultury v oblasti bezpečnosti práce, tento plán reviduje za účelem zajištění jeho efektivity a přesnosti.
· Zabezpečuje, že pracovníci smluvní agentury práce pracují v souladu s firemními zásadami a bezpečnostními požadavky.
· Dle potřeby udržuje a aktualizuje standardní operační postupy a využívá je v každodenních školeních.
· Poskytuje rady, asistuje a kontroluje liniový management, aby zajistil, že BOZP principy jsou implementovány a efektivně fungují.
· Podílí se na tvorbě a implementaci tréninkových plánu.
· Trénink reakce/odezvy; koordinuje modulární tréninkové programy pro provozní oddělení.
· Odpovídá za koordinaci státních inspekcí a za minimalizaci a nápravu případných nedostatků.
· Koordinuje týdenní a měsíční BOZP kontroly ve spolupráci s managementem.
· Udržuje všechny záznamy a dokumentaci související s povoleními a legislativními požadavky.
· Asistuje při správě dokumentů „Připravenosti pracoviště“ a „Evakuačních plánů a postupů“.
· Reviduje úrazy a incidenty v poli své působnosti; vede místní audity, reportuje data, řídí nápravná opatření.
· Spravuje dokumentaci související s odbornou přípravou a bezpečností pracovníků.
· Udržuje pracovní vztahy se státními regulačními agenturami a vede Komisi bezpečnosti na pracovišti.
· Spravuje hodnocení rizik a pravidelně provádí analýzu vzdělávacích / bezpečnostních potřeb.
· Vede „Krizový tým“ a postupuje vždy v souladu s interními zásadami a postupy.
· Jedná v souladu se základními hodnotami společnosti (bezpečnost práce, schopnost vést, integrita, odpovědnost, vynikající výsledky).

Rozsah zodpovědností: Zabezpečuje, že provozní postupy jsou v souladu s českými legislativními požadavky, směrnicemi EU a interními směrnicemi. Koordinuje fungování BOZP programu dle platných interních pravidel a směrnic. Podporuje BOZP školení pro zaměstnanců. Provádí běžnou inspekci bezpečnosti na pracovišti. Udržuje pracoviště dle zásad 5S; přebytečné nástroje a vybavení neshromažďuje na pracovišti, respektuje prvky vizuálního managementu a dodržuje přednastavené rozložení nástrojů a vybavení na pracovišti, udržuje veškeré vybavení v chodu, čistotě a pořádku.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
Nadstandardní mzdové ohodnocení
Jedinečnou pracovní nabídku v multikulturním prostředí
Samostatnou a odpovědnou práci
Rozmanitou pracovní náplň v kanceláři i „terénu“
Možnost denní komunikace v anglickém jazyce
Možnost dalšího rozvoje a vzdělávání
Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Praha – západ
Možný nástup: ihned, dohodou

Informace o náboru

V případě zájmu o pracovní nabídku prosíme o zaslání českého a anglického CV a případné relevantní osvědčení a certifikáty. Vhodné kandidáty budeme kontaktovat do dvou týdnů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Distribuční centrum

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Pokročilý (C1)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky na vzdělání a kvalifikaci:
Vzděláni: Ukončené středoškolské vzdělání, nebo ekvivalentní kombinace vzdělání a praxe.
Kvalifikace: Kompetence v oblasti prevence rizik
Další kvalifikace v oblasti BOZP je výhodou.
Dovednosti:
· Zkušenost na podobné pozici v oblasti logistiky, skladování, výroby min. tři roky v České Republice
· Certifikace v „Poskytování první pomoci“
· Pokročilá znalost češtiny a angličtiny (oba dva jazyky jsou pracovními jazyky)
· Znalost MS Office na uživatelské úrovni (zejména Word, Excel, PowerPoint)
· Týmový hráč, který navozuje a udržuje dobré pracovní vztahy s pracovníky i dodavateli
· Flexibilní k případným změnám
· Silné komunikační dovednosti (písemně, verbálně)
· Silné organizační a interpersonální schopnosti
· Pracuje samostatně s minimální mírou dozoru/kontroly, ale je také schopný být Team Leadrem v oblasti bezpečnosti práce na pracovišti.

Fyzické požadavky a pracovní prostředí:
Fyzické požadavky: Během plnění povinností této pracovní pozice může být na zaměstnanci příležitostně požadováno aby stál, chodil, seděl, používal ruce či prsty, dotýkal se předmětů a nástrojů; dosahoval předmětů pomocí rukou/paží; chodil po schodech; udržoval rovnováhu; shýbal se, klečel, dřepl si nebo lezl; hovořil a poslouchal. Zaměstnanec musí příležitostně zvedat a/nebo přesouvat objekty do hmotnosti nejvýše 15 kg, muži maximálně 12 087,5 kg a ženy maxiálně 7 856,8 kg během jedné směny. Specifické schopnosti vidění požadované na této pozici zahrnují vidění na blízko, vidění na dálku, barevné vidění, periferní vidění, vidění na dálku, barevné vidění, periférní vidění, hloubkové vnímání, schopnost zaostřit.

Pracovní prostředí: Pracovní povinnosti na této pozici jsou vykonávány v kancelářském prostředí i mírně průmyslovém prostředí, tudíž příležitostně za mírného až průměrného stupně hluku způsobeného kancelářským a skladovým zařízením.

Pracovní doba: Denní a noční směny s pravidelnou rotací
Denní směny: 7:00 to 17:10
Noční směny 18:00 to 4:10

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2584081  Datum zveřejnění: 30.5.2016