Mzdová účetní / Personalistka

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň - sever
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Komplexní zpracování mezd
- Vedení mzdové a personální agendy
- Zpracování podkladů – pracovní neschopnost, MD/RD, exekuce
- Přihlašování a odhlašování zaměstnanců na zdravotní pojišťovnu a OSSZ, komunikace s orgány státní správy
- Zpracování ročního zúčtování daní
- Vystavování evidenčních listů zaměstnanců
- Nábory zaměstnanců
- Zpracování pracovních smluv a dalších pracovně-právních dokumentů
- Denní komunikace se zaměstnanci
- Další související činnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Uplatnění na samostatné zodpovědné pozici ve stabilní zahraniční společnosti
- Možnost odborného růstu a osobního rozvoje
- Odpovídající mzdové ohodnocení, letní a zimní prémie
- 5 týdnů dovolené, stravenky
- Firemní telefon a notebook
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Individuální jazykové kurzy
- Možnost dalšího vzdělávání

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro stabilní výrobní společnost se sídlem na Plzeňsku hledáme vhodného kandidáta/ku na uvedenou pozici. V případě Vašeho zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání
- Velmi dobrá znalost mzdové problematiky a související legislativy
- Min. 3 roky praxe na obdobné pozici podmínkou
- Dobrá znalost MS Office
- Komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2595852  Datum zveřejnění: 6.6.2016