Asistentka ekonomického oddělení

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.08.2016

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Podpora ekonomického úseku společnosti
- Komunikace napříč celou společností
- Zaúčtování faktur
- Evidence drobného majetku společnosti
- Práce s docházkovým systémem společnosti
- Příprava podkladů pro mzdy
- Komunikace s úřady
- Archivace záznamů
- Přípravné práce pro roční uzávěrku a audit

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Pestrou a zodpovědnou práci
- Stabilní pracovní pozici v rodinném prostředí
- Adekvátní mzdové ohodnocení
- Flexibilní pracovní dobu
- Nástup od 1.8.
- Práci v Ostravě s dobrou dostupností

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis na email. Těšíme se na spolupráci s Vámi. Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14ti dní, zřejmě jsme dali přednost jinému kandidátovi.
Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Hledáte práci v administrativě? V příjemném kolektivu? Práci ve stabilní společnosti? Vyhovuje Vám osobní přístup a rodinné prostředí?
Níže se můžete dočíst více o pracovní pozice, která by Vám to všechno poskytne. Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nám poslat svůj životopis.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Spolehlivost
- pečlivost
- Plánování organizace práce
- Zkušenosti z účetnictví
- Dobré komunikační schopnosti
- Týmového ducha

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2619602  Datum zveřejnění: 22.6.2016