Key Account Manager

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Upevňování vztahu se současnými klienty a rozvoj obchodních možností
- Vyhledávání a jednání s novými klienty a domlouvání nových projektů
- Komunikace s managementem společnosti
- Příprava kalkulace
- Jednání na mezinárodní úrovni s managementem klientů
- Monitoring trhu a konkurence
- Zajištění profitability zakázek

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Seniorní obchodní pozici
- Možnost podílet se na rozjezdu nového projektu
- Adekvátní platové ohodnocení
- Možnost využití AJ
- Možnost samostatně plánovat svůj pracovní čas
- Nástup dle domluvy
- Auto i k soukromým účelům

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis na email. Těšíme se na spolupráci s Vámi. Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14ti dní, zřejmě jsme dali přednost jinému kandidátovi.
Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Pro mezinárodní společnost, která přichází nově na náš trh hledáme kandidáty na pozici Key Account Managera. Nabízíme Vám možnost zapojit se do nově vznikajícího projektu a upevnit jméno společnosti na českém trhu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ vzdělání
- Komunikativní AJ – obchodní jednání, další jazyk výhodou
- Orientace v logistice, přepravě, ideálně znalost trhu
- Zkušenosti s obchodem
- Týmový přístup
- Skvělé vyjednávací schopnosti
- Analytické schopnosti
- Flexibilitu v řešení operativních problémů
- Ochotu cestovat v rámci republiky

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2620209  Datum zveřejnění: 23.6.2016