Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operátor call centra Pardubice
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres Pardubice
Okres Pardubice
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• vyřizování telefonních hovorů s klienty a řešení jejich požadavků
• vkládání požadavků do systému
• administrativní činnost
• místo výkonu práce Pardubice
• nástup možný ihned
• flexibilní pracovní doba
• vkládání požadavků do systému
• administrativní činnost
• místo výkonu práce Pardubice
• nástup možný ihned
• flexibilní pracovní doba
Zaměstnanecké výhody, benefity
• odpovídající platové ohodnocení s možností postupného navýšení
• motivační bonusy závisející na kvalitě odvedené práce
• příplatky dle zákona
• práce na hlavní pracovní poměr nebo na dohodu dle vlastní volby
• možnost zkráceného úvazku
• stravenky
• zvýhodněný tarif na volání
• bonus za věrnost
• firemní snídaně
• teambuildingové aktivity
• příjemné pracovní prostředí
• motivační bonusy závisející na kvalitě odvedené práce
• příplatky dle zákona
• práce na hlavní pracovní poměr nebo na dohodu dle vlastní volby
• možnost zkráceného úvazku
• stravenky
• zvýhodněný tarif na volání
• bonus za věrnost
• firemní snídaně
• teambuildingové aktivity
• příjemné pracovní prostředí
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
zákaznický servis
zákaznický servis
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• základní znalost práce na PC
• samostatnost
• pečlivost
• komunikativnost
• praxe v oboru není podmínkou
• samostatnost
• pečlivost
• komunikativnost
• praxe v oboru není podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2626416
Datum zveřejnění: 29.6.2016
2016-06-29
lokalita: Okres Pardubice Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: ADECCO spol.s r.o.