Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Telefonní operátor - servisní linka
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres Pardubice
Okres Pardubice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
15000
15000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vyřizování dotazů klientů – obecné informace a produkty
Řešení dotazů klientů ohledně smluv, změny ve smlouvách
Kontrola klientova portfolia
Rozšíření klientova portfolia smluv o další smlouvy, které by se klientovi hodily
Práce v interních systémech
Pracovní doba 7 – 19 (8,5 hodiny směna, postupné nástupy na směnu)
Plat po zkušební lhůtě 16 000 Kč hrubého, po půl roce navýšení až na 22 000 Kč hrubého
Řešení dotazů klientů ohledně smluv, změny ve smlouvách
Kontrola klientova portfolia
Rozšíření klientova portfolia smluv o další smlouvy, které by se klientovi hodily
Práce v interních systémech
Pracovní doba 7 – 19 (8,5 hodiny směna, postupné nástupy na směnu)
Plat po zkušební lhůtě 16 000 Kč hrubého, po půl roce navýšení až na 22 000 Kč hrubého
Zaměstnanecké výhody, benefity
Fixní plat (možnost platového i profesního růstu)
Práci na hlavní pracovní poměr (nejedná se o agenturní zaměstnání)
Příjemné pracovní prostředí, přátelský přístup
Zajímavé zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, 2 dny volna navíc, stravenky, příspěvek na životní pojištění, nebo penzijní připojištění)
Práci na hlavní pracovní poměr (nejedná se o agenturní zaměstnání)
Příjemné pracovní prostředí, přátelský přístup
Zajímavé zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, 2 dny volna navíc, stravenky, příspěvek na životní pojištění, nebo penzijní připojištění)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Pojišťovnictví kromě povinného sociálního zabezpečení
Významný klient v oblasti pojišťovnictví
Významný klient v oblasti pojišťovnictví
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Min. SŠ s maturitou nutnou PODMÍNKOU
Znalost práce na PC
Výborná znalost českého jazyka
Samostatnost, spolehlivost, bezkonfliktnost
Schopnost práce pod tlakem
Velmi dobré komunikační schopnosti
Znalost práce na PC
Výborná znalost českého jazyka
Samostatnost, spolehlivost, bezkonfliktnost
Schopnost práce pod tlakem
Velmi dobré komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2652857
Datum zveřejnění: 19.7.2016
2016-07-19
lokalita: Okres Pardubice Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 15000