Personalista - mzdový expert

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- zodpovědnost za spolehlivost a přehlednost uložených a používaných dat a důvěrnost osobních údajů
- správa administrativy spojené s pracovně lékařskou péčí zaměstnanců
- spolupráce v případě nepřítomnosti i zastupování mzdové účetní
- zpracování mzdových podkladů pro agenturní zaměstnance
- vedení vzdělávání i jiných HR procesů
- komunikace se státními institucemi
- tvorba analýz a reportů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- práci v perspektivní výrobní a stabilní společnosti
- odpovídající mzdové ohodnocení
- firemní benefity (prémie, příspěvky na dopravu a stravu, školení, firemní akce, atd.)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- smlouvu na dobu neurčito

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis na email. Těšíme se na spolupráci s Vámi. Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14ti dní, zřejmě jsme dali přednost jinému kandidátovi.
Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Pro našeho významného klienta hledáme kandidáty, kteří již mají praxi v personalistice nebo mzdovém účetnictví. Jde o výrobní společnost, která Vám může nabídnout kariérní růst a široký rozvo

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- vzdělání ukončené minimálně maturitou
- praxi ve mzdovém účetnictví nebo personalistice
- dobrou znalost práce s Excelem
- skvělé komunikační dovednosti
- spolehlivost a pečlivost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2665500  Datum zveřejnění: 27.7.2016