Zákaznické centrum RWE rozšiřuje své řady – vybudujte si kariéru! Telefonní operátor

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plynární 6, Ostrava, Okres Opava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
01.09.2016
Mzdové podmínky (brutto)
17 250 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme nové operátory pro naše zákaznické call centrum v Ostravě! Máme vysoké požadavky, ale také co nabídnout. Jste člověk s energií, výbornými komunikačními dovednosti, citem pro péči a zároveň obchodním duchem? Nepropásněte tuto příležitost a pracujte i Vy pro nadnárodní společnost s dlouhodobou tradicí a jistou budoucností!
Stresující a šedivou? Takovou atmosféru byste očekávali v call centru? Call centrum RWE v Ostravě takové rozhodně není. A jaké tedy je? Podívejte se sami. V krátkém videu vám zaměstnanci call centra představí své pracoviště, benefity i možnosti profesního rozvoje.

Podívejte se! https://youtu.be/HC8r6Th1H6I

Jaká je náplň práce operátora u RWE:
• odbavování příchozích hovorů a řešení požadavků zákazníka
• zjišťování potřeb zákazníka a následný prodej produktů a služeb skupiny RWE
• administrativa spojená s chodem call centra
• retence, akvizice a rekvizice zákazníků

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám v RWE můžeme nabídnout:
• nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 17.250,- Kč
• provize s prodejů a navyšování nástupní mzdy po zapracování (naši operátoři si průměrně vydělají 20.000 Kč za měsíc)
• 5 týdnů dovolené + 3 sny na sick days! → více než měsíc placeného volna v roce!!!
• stravenky ve výši 80 Kč
• práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
• možnost přechodu do kmenového stavu RWE po 6ti měsících  benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (sportovní aktivity, jazykové kurzy, pojištění a mnoho dalšího)
• možnost odbavovat hovory v AJ
• propracovaný systém kariérního růstu
• již proplacené školení od špiček v oboru (2 měsíce)

Informace o náboru

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

RWE

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jaké požadavky musíte splňovat:
• min. SŠ s maturitou
• excelentní vyjadřovací schopnosti
• energický projev
• příjemné vystupování prodejní dovednosti
• uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook), SAP výhodou
• předchozí zkušenosti z call centra jsou vítány
• ochota práce ve směnném provozu od PO-NE mezi 6:00 a 22:00 (směna 1 víkendový den co 14 dnů, pak adekvátní volno uprostřed týdne); práce 5 dnů v týdnu 37,5 hodiny týdně
Více se o nás dozvíte na http://rwe.jobs.cz/ (možnost prohlédnout si pracoviště call centra v Ostravě) nebo facebooku Kariéra v RWE.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2671098  Datum zveřejnění: 1.8.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 17 250 Kč