Trenér / školitel pro firemní klientelu - automotive

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha-západ, Kladno, Okres Kladno, Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned / dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
35000 - 40 000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co bude náplní Vaší práce?

• vedení školení zaměřené na aktuální technologie oprav karosérií
• testování novinek a vypracovávání zpráv z testování a doporučení
• školení spolupracovníků
• spolupráce a konzultace produktů s produktovými manažery a ostatními techniky
• poskytování technické podpory zákazníků

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám můžeme nabídnout?

• mzda dle dohody + motivační složka
• firemní automobil s možností soukromého využití
• notebook a mobilní telefon
• další benefity: stravenky, pitný režim, Kafeterie, 13 plat, dovolená navíc, vzdělávací programy, výuka jazyků, teambuildingy a jiné akce, moderní a přátelské prostředí.

Informace o náboru

Zaujala Vás pracovní nabídka? Splňujete výše uvedené požadavky? Pak neváhejte a zašlete Vaše CV. Vhodné uchazeče budeme kontaktovat nejpozději do čtrnácti dnů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Automotive / oprava karosérií

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:

• SŠ / učební obor s maturitou
• minimálně 5 let praxe v oboru oprav karosérií
• komunikativnost, schopnost předat znalosti zákazníkům a spolupracovníkům
• profesionální vystupování s cílem zaujmout
• prezentační dovednosti
• aktivní a samostatný přístup
• ochota učit se novým věcem
• aktivní, inovativní a profesionální přístup
• týmový hráč
• znalost MS Office (vytváření prezentací pro účely školení)
• znalost AJ jazyka na úrovni B1/B2
• řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2724040  Datum zveřejnění: 13.9.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35000 - 40 000 Kč