Manažer financí/podpora výroby a obchodu Plzeňsko

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj, Plzeň - jih
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Kumulovaná funkce - dominantní je oblast financí - tvorba rozpočtů, predikcí, controlling, reporting, zastřešení účetního oddělení (2 účetní)
- Podpora výroby a obchodu v servisních činnostech - IT, HR, QM, marketing atd.
- Podílení se na řízení firmy (50 zaměstnanců)
- Dodržování legislativních požadavků a korporátní etiky

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Uplatnění na klíčové pozice v zavedeném výrobním závodě nadnárodní výrobní společnosti
- Stabilní uplatnění, vstřícný přístup, rodinná atmosféra firmy
- Odpovídající platové ohodnocení, 13., 14. plat
- Firemní akce a další

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Stabilní výrobní společnost působící v oblasti výroby technických plastů hledá vhodného kandidáta na uvedenou pozici. V případě Vašeho zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis, popřípadě mě kontaktujte na uvedeném telefonním čísle.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
- VŠ vzdělání
- Min. 5 let praxe ve výrobní firmě na obdobné pozici spojené s financemi (controlling, rozpočty, reporting, účetnictví apod.)
- Velmi dobrá komunikativní znalost AJ nutností
- Schopnost poskytovat podporu v servisních činnostech IT, HR, QM, marketing atd.
- Znalost práce s MS Office – především Excel
- Znalost práce s ERP systémy
- Manažerské dovednosti, organizační schopnosti
- Analytické řešení problémů, systematický, strukturovaný přístup
- Loajalita, důvěryhodnost, týmový přístup

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2730782  Datum zveřejnění: 20.10.2016