Finanční analytik

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Zodpovědnost za finanční reporting a podpora měsíčních uzávěrek
- Podpora finančního plánování a tvorby rozpočtu
- Analýza rozvah (zásob, pohledávek, závazků)
- Analýza FX dopadu na rozvahy a výkazu zisku a ztrát
- Příprava finanční analýzy pro smluvní jednání a rozhodování o investicích
- Monitorování a analýza finančního a provozního výkonu jednotlivých oddělení
- Monitorování a analýza měsíčních provozních výkonů s ohledem na rozpočet
- Příprava pravidelných a ad-hoc reportů pro management
- Kontrola bilancí s obchodními partnery (externími i vnitřními)

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Prostředí silné a prosperující společnosti s pozitivním výhledem do budoucna
- Motivující mzdové ohodnocení odvíjející se od zkušeností kandidáta
- Mezinárodní pracovní prostředí
- Týden dovolené navíc, závodní stravování, příspěvek na dojíždění
- Propracovaný systém odměn a benefitů

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

V případě Vašeho zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis, popřípadě mě kontaktujte na tel. čísle 725 817 242.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADUJEME:
- SŠ vzdělání
- Alespoň 2 roky zkušeností na obdobné pozici výhodou
- Dobrá komunikativní znalost AJ nutností
- zkušenosti s podnikovým a statutárním reportingem
- Výborná znalost MS Office, hlavně Excelu
- Zkušenosti s ERP systémy výhodou (LP, BAAN, SAP)
- Flexibilita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2860013  Datum zveřejnění: 20.12.2016