HR and Payroll Administrator

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
02.01.2017
Mzdové podmínky (brutto)
23000-30000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Zodpovědnost za komplexní administrativní správu osobních složek agenturních zaměstnanců pražské pobočky
* Příprava a následná správa pracovních smluv, smluv o dočasném přidělení a dalších pracovněprávních dokumentů
* Zpracování podkladů pro mzdy, včetně komunikace se státními úřady (ÚP)
* Správa online školení (BOZP, PO) a zajištění zdravotních prohlídek agenturních zaměstnanců
* Aktivní komunikace se zaměstnanci i klienty společnosti
* Vedení pokladny, distribuce stravenek
* Vkládání dat a jejich následná aktualizace v interním systému společnosti
* Úzká spolupráce s oddělením controllingu a mzdové účtárny

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Samostatnou a zodpovědnou pozici
* Možnost získat či prohloubit zkušenosti v oblasti mezd a personalistiky
* Zázemí mezinárodní společnosti
* Práci v dynamické a moderní společnosti
* Zajímavé finanční ohodnocení (fix + měsíční bonus)
* Další vzdělávání v průběhu celého roku
* Pracovní smlouvu na HPP na dobu určitou 1 rok s možností převedení na dobu neurčitou
* Nástup možný ihned

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Do našeho pražského týmu aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici, která propojuje personální a mzdovou agendu společně s komunikací a péčí o naše zaměstnance a klienty.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student střední školy
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Personalistika - Pokročilý
Mzdové účetnictví - Základy
Fakturace - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Ukončené SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
* Zkušenosti s přípravou a zpracováním podkladů pro mzdy – velkou výhodou
* Obecná znalost zákoníku práce
* Výborné organizační a komunikační dovednosti
* Samostatnost, důslednost, schopnost práce pod tlakem
* Vysoká orientace na zákazníka
* Pokročilé znalosti práce s MS Office (Excel, Outlook)
* Zkušenosti s prací se SW Navision nebo jiným mzdovým SW – velkou výhodou
* AJ na komunikativní úrovni

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2861160  Datum zveřejnění: 24.1.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 23000-30000