Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Branch Manager - Brno
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.02.2017
01.02.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Komplexní zodpovědnost za vedení a rozvoj brněnské pobočky
* Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
* Samostatné vedení obchodních jednání, příprava obchodních smluv včetně cenových nabídek
* Aktivní spolupráce se stávajícími klienty - řešení jejich požadavků a potřeb v oblasti náboru a ŘLZ
* Vedení a rozvoj zaměstnanců dané pobočky včetně aktivní spolupráce při zajištění personálního obsazení
* Aktivní spolupráce s vedením společnosti
* Pravidelný reporting a práce s CRM
* Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
* Samostatné vedení obchodních jednání, příprava obchodních smluv včetně cenových nabídek
* Aktivní spolupráce se stávajícími klienty - řešení jejich požadavků a potřeb v oblasti náboru a ŘLZ
* Vedení a rozvoj zaměstnanců dané pobočky včetně aktivní spolupráce při zajištění personálního obsazení
* Aktivní spolupráce s vedením společnosti
* Pravidelný reporting a práce s CRM
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Samostatnou a zodpovědnou pozici
* Rozmanitou náplň práce
* Možnost osobního i profesního růstu v oblasti agenturního zaměstnávání a Permanent Placement
* Práci v dynamickém prostředí moderní společnosti
* Odpovídající finanční ohodnocení včetně velice zajímavého bonusového systému
* Flexibilitu a možnost seberealizace
* Další odborné vzdělávání
* Nástup dle dohody
* Rozmanitou náplň práce
* Možnost osobního i profesního růstu v oblasti agenturního zaměstnávání a Permanent Placement
* Práci v dynamickém prostředí moderní společnosti
* Odpovídající finanční ohodnocení včetně velice zajímavého bonusového systému
* Flexibilitu a možnost seberealizace
* Další odborné vzdělávání
* Nástup dle dohody
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Zajímavá pracovní příležitost pro aktivní, obchodně založené a vyzrálé osobnosti na pozici Branch Manager. Nabízíme možnost propojit business a vedení lidí ve velmi dynamickém prostředí a zajímavém odvětví lidských zdrojů.
Zajímavá pracovní příležitost pro aktivní, obchodně založené a vyzrálé osobnosti na pozici Branch Manager. Nabízíme možnost propojit business a vedení lidí ve velmi dynamickém prostředí a zajímavém odvětví lidských zdrojů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Personalistika - Pokročilý
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Fakturace - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Fakturace - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Ukončené SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
* Relevantní zkušenosti na obdobné pozici min. 2 roky - zkušenosti z přímého obchodu či náboru velkou výhodou
* Výborné prezentační a vyjednávací dovednosti, asertivní jednání
* Schopnost vést samostatně obchodní jednání, schopnost naslouchat potřebám klienta a najít optimální řešení
* Zkušenosti s vedením a rozvojem menšího týmu
* Znalost AJ na komunikativní úrovni
* MS Office - MS Excel na velmi dobré úrovni
* Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
* Relevantní zkušenosti na obdobné pozici min. 2 roky - zkušenosti z přímého obchodu či náboru velkou výhodou
* Výborné prezentační a vyjednávací dovednosti, asertivní jednání
* Schopnost vést samostatně obchodní jednání, schopnost naslouchat potřebám klienta a najít optimální řešení
* Zkušenosti s vedením a rozvojem menšího týmu
* Znalost AJ na komunikativní úrovni
* MS Office - MS Excel na velmi dobré úrovni
* Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2861376
Datum zveřejnění: 24.1.2017
2017-01-24
lokalita: Brno - město Pozice: Account manager, Key account manager, Obchodní manažer, Personální manažer, Vedoucí prodejny/provozu Společnost: ADECCO spol.s r.o.