Referent zákaznického centra se slovenštinou

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Aktivní a samostatná komunikuje po telefonu se zákazníky
• Odpovídání na dotazy zákazníků a přijímá objednávek i poptávek a jejich následné zpracování
• Nabízení produktů zákazníkům
• Práce s informačním systémem a jeho aktualizace
• Zpracování administrativy a aktualizace databáze klientů
• Samostatné zhodnocení správnosti údajů na smlouvě
• Řešení standardní i nestandardní situací, které mohou nastat
• Spolupráce s ostatními pracovníky společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Možnost kariérního růstu
• Zajímavou práci v expandující mezinárodní společnosti
• Příjemné pracovní prostředí
• Stálou pracovní pozici
• Balíček zaměstnaneckých benefitů
• Příjemné a moderní pracovní prostředí v Ostravě

Informace o náboru

Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Společnost je součástí mezinárodní skupiny, působícího v několika zemích Evropy. Z centrály v Ostravě obsluhují portfólio klientů z několika zemí.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ vzdělání
• AJ (výhodou, není podmínkou)
• Slovenský jazyk - aktivní mluvená i písemná komunikace
• Praxe na call centru nebo v jiném zákaznickém servise je výhodou
• Pro- zákaznický přístup a ochotu řešit problémy zákazníků
• aktivní přístup k práci

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2866024  Datum zveřejnění: 27.12.2016