Zákaznický servis pro kvalitu

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Tachov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Řešení zákaznických reklamací - zákaznické portály, třídící akce, náhrada, nápravné opatření, průvodní dokumentace, zpracování 8D reportu včetně příloh
- Komunikace se zákazníkem
- Služební cesty - kontakty se zákazníky, jednání k řešení reklamací
- Zajištění interní kvality vzhledem k zákaznickým reklamacím
- Reporting
- Účast na zákaznických auditech a samoaudit požadovaný zákazníkem
- Častý kontakt se zákazníky a obchodními partnery

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském prostředí
- atraktivní finanční podmínky
- osobní a profesní růst, odborné vzdělávání
- 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na ŽP, měsíční bonusy a další zajímavé benefity

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

V případě Vašeho zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis, nebo volejte na tel: 725 817 242.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADUJEME:
- SŠ vzdělání nejlépe v technickém oboru
- Schopnost čtení technické dokumentace
- Analytické myšlení
- Znalost výrobních, projektových a vývojových procesů
- AJ nebo NJ na pokročilé úrovni (ideálně znalost obou jazyků)
- Znalost požadavků dle normy VDA 6.3, VDA 2, ISO TS 16949, analýza MSA, školení Technik kvality, SRC, monitorování a měření, zpracování reklamací
- Týmová spolupráce, prezentační dovednosti, schopnost řešit problémy
- Výborné komunikační dovednosti, orientace na zákazníka, stresu, odolnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2889364  Datum zveřejnění: 2.5.2017