Asistent/ka obchodního oddělení s angličtinou

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Brno - město, Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Přímá komunikace se zákazníky ohledně objednávek
• Zajištění dodání produktů – různé komponenty (spolupráce s obchodním zástupcem)
• Spolupráce s oddělením výroby (i v zahraničí)
• Vedení příslušné dokumentace (práce v SAP)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Motivující finanční ohodnocení
• Práce v moderní kanceláři
• Místo pracoviště: Brno
• Nástup: dle dohody

Informace o náboru

V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email [email protected] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.

Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Staňte se součásti mezinárodní společnosti, která je na trhu 22 let. Měli byste příležitost pracovat v menším stabilním týmu na pobočce v Brně, která zajišťuje prodej pro střední a východní Evropu.

ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ S ANGLIČTINOU

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ vzdělání
• Zkušenosti na obdobné pozici VÝHODOU
• Výborná komunikace v anglickém jazyce, ruský jazyk výhodou
• Proaktivní přístup k práci, komunikativnost, flexibilita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2901552  Datum zveřejnění: 20.1.2017