Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operátor/-ka call centra - zákaznická linka České Budějovice
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres České Budějovice
Okres České Budějovice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Aktivně komunikovat se zákazníky a řešit jejich požadavky – PŘÍCHOZÍ LINKA
- Nalézat pro zákazníky optimální řešení (přenastavení služeb, poskytnutí rad…)
- Ověřovat potřeby našich zákazníků a na jejich základě prodávat vhodné produkty a služby (aktuální akce, nabídka z portfolia)
- Nalézat pro zákazníky optimální řešení (přenastavení služeb, poskytnutí rad…)
- Ověřovat potřeby našich zákazníků a na jejich základě prodávat vhodné produkty a služby (aktuální akce, nabídka z portfolia)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Start kariéry v dynamicky se rozvíjejícím oboru, a to BEZ PŘEDCHOZÍ PRAXE
- Dlouhodobou spolupráci a jistotu, práci na HPP
- Mzdu 23.000,-Kč při 100% plnění - mzda může být ale mnohem vyšší, není nijak limitována
- Obrovskou škálu benefitů
- Stravenky
- 1 týden dovolené navíc
- 2 dny osobního volna
- Dlouhodobou spolupráci a jistotu, práci na HPP
- Mzdu 23.000,-Kč při 100% plnění - mzda může být ale mnohem vyšší, není nijak limitována
- Obrovskou škálu benefitů
- Stravenky
- 1 týden dovolené navíc
- 2 dny osobního volna
Informace o náboru
Pokud Vás tato nabídka zaujala, kontaktujte nás neprodleně na telefonu 606 776 400 nebo zašlete svůj životopis na email [email protected].
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
telefonní operátor
telefonní operátor
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Znalost práce na PC
- Dobrý komunikační projev
- Ochotu učit se novým věcem a rozvíjet se
- Ochotu pracovat ve směnném provozu, 8 hodinovou směnu
- Dobrý komunikační projev
- Ochotu učit se novým věcem a rozvíjet se
- Ochotu pracovat ve směnném provozu, 8 hodinovou směnu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2917427
Datum zveřejnění: 8.4.2017
2017-04-08
lokalita: Okres České Budějovice Pozice: Telefonní operátor Společnost: ADECCO spol.s r.o.