Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Konzultant pro vztahy s business zákazníky - Hradec Králové, až 24.500 Kč
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Hradec Králové, Okres Hradec Králové
Hradec Králové, Okres Hradec Králové
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
24 500 Kč
24 500 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
KONZULTANT PRO VZTAHY S BUSINESS ZÁKAZNÍKY - Hradec Králové, až 24.500 Kč
Pouze příchozí hovory – orientace na top klienty (nejedná se o aktivní telemarketing)
Jste komunikativní a chcete pracovat v mladém kolektivu báječných lidí?
Nabízíme ti pozici na seniorské úrovni v mezinárodní společnosti, kde za sebou každý den uvidíš spokojené zákazníky.
Odměnou Ti bude nejenom férová mzda, ale také pochvalná vyjádření našich zákazníků.
Hledáme komunikativní lidi, nemusí mít nutně praxi z call centra, může být jakákoli forma komunikace se zákazníkem. Vše tě naučíme.
Důležité je pozitivní myšlení a chuť pracovat. Pracují u nás různé věkové skupiny, ne pouze mladí lidé.
------------------------------------
NÁPLŇ PRÁCE:
• Vyřizování pouze PŘÍCHOZÍCH hovorů klientů (ne aktivní telemarketing)
• poskytování informací volajícím zákazníkům společnosti – top klientela – firemní zákazníci
• řešení požadavků zákazníků po tel./emailem, administrativa s tím spojená
• využívání moderních technologií
• Nástup 1.4.2017, nebo dohodou
Pouze příchozí hovory – orientace na top klienty (nejedná se o aktivní telemarketing)
Jste komunikativní a chcete pracovat v mladém kolektivu báječných lidí?
Nabízíme ti pozici na seniorské úrovni v mezinárodní společnosti, kde za sebou každý den uvidíš spokojené zákazníky.
Odměnou Ti bude nejenom férová mzda, ale také pochvalná vyjádření našich zákazníků.
Hledáme komunikativní lidi, nemusí mít nutně praxi z call centra, může být jakákoli forma komunikace se zákazníkem. Vše tě naučíme.
Důležité je pozitivní myšlení a chuť pracovat. Pracují u nás různé věkové skupiny, ne pouze mladí lidé.
------------------------------------
NÁPLŇ PRÁCE:
• Vyřizování pouze PŘÍCHOZÍCH hovorů klientů (ne aktivní telemarketing)
• poskytování informací volajícím zákazníkům společnosti – top klientela – firemní zákazníci
• řešení požadavků zákazníků po tel./emailem, administrativa s tím spojená
• využívání moderních technologií
• Nástup 1.4.2017, nebo dohodou
Zaměstnanecké výhody, benefity
NABÍZÍME:
• Velmi dobré platové ohodnocení až 24.500 Kč (při nadstandardním plnění cílů i více)
• pracovní doba PO – PÁ, pouze 8 hod.směny s postupnými nástupy (v intervalu 8:00 – 18:00 hod.) – směny dle směnného kalendáře, takže je dopředu znáš
+ výjimečně pracovní víkend v čase 8:00 – 17:00 (vychází jen 1x/5 týdnů)
• práce v příjemném mladém a dynamickém kolektivu
• stabilní zaměstnání, smlouva na HPP
• široká paleta zaměstnaneckých výhod:
• stravenky, 5 týdnů dovolené a 2 dny osobního volna navíc
• mobilní telefon s neomezeným tarifem a daty, příspěvek na penzijní připojištění, slevové vouchery pro rodinu či přátele a mnoho dalšího k tomu
• Zázemí prestižní nadnárodní společnosti
• Školení, tréningy a podpora od prvního dne nástupu
• Velmi dobré platové ohodnocení až 24.500 Kč (při nadstandardním plnění cílů i více)
• pracovní doba PO – PÁ, pouze 8 hod.směny s postupnými nástupy (v intervalu 8:00 – 18:00 hod.) – směny dle směnného kalendáře, takže je dopředu znáš
+ výjimečně pracovní víkend v čase 8:00 – 17:00 (vychází jen 1x/5 týdnů)
• práce v příjemném mladém a dynamickém kolektivu
• stabilní zaměstnání, smlouva na HPP
• široká paleta zaměstnaneckých výhod:
• stravenky, 5 týdnů dovolené a 2 dny osobního volna navíc
• mobilní telefon s neomezeným tarifem a daty, příspěvek na penzijní připojištění, slevové vouchery pro rodinu či přátele a mnoho dalšího k tomu
• Zázemí prestižní nadnárodní společnosti
• Školení, tréningy a podpora od prvního dne nástupu
Informace o náboru
KONTAKT:
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj životopis na
e-mail: [email protected] , tel: 606 790 334.
Reagujte prosím co nejdříve, výběrová řízení právě probíhají.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj životopis na
e-mail: [email protected] , tel: 606 790 334.
Reagujte prosím co nejdříve, výběrová řízení právě probíhají.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
administrativní služby
administrativní služby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADUJEME:
• ukončené střední vzdělání
• velmi dobré vyjadřovací schopnosti
• příjemný projev bez vad řeči
• velmi dobrá znalost práce na PC (Windows, MS Office, Internet)
• ukončené střední vzdělání
• velmi dobré vyjadřovací schopnosti
• příjemný projev bez vad řeči
• velmi dobrá znalost práce na PC (Windows, MS Office, Internet)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2966610
Datum zveřejnění: 8.3.2017
2017-03-08
lokalita: Okres Hradec Králové Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 24 500 Kč