Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka vedení společnosti – nástup ihned (Olomouc)
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj, Okres Olomouc
Olomoucký kraj, Okres Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Administrativní podpora vedení společnosti
• Zpracování objednávek
• Příprava podkladů pro finanční oddělení (mzdy, cestovné příkazy, platby, objednávky)
• Spolupráce s leasingovou společnosti (zodpovědnost za služební automobily)
• Zodpovědnost za poštu
• Organizace aktivit společnosti, objednávání občerstvení na porady
• Zpracování objednávek
• Příprava podkladů pro finanční oddělení (mzdy, cestovné příkazy, platby, objednávky)
• Spolupráce s leasingovou společnosti (zodpovědnost za služební automobily)
• Zodpovědnost za poštu
• Organizace aktivit společnosti, objednávání občerstvení na porady
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
• Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
• Práce v přátelském kolektivu
• Místo pracoviště: Olomouc
• Nástup: Ihned
• Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
• Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
• Práce v přátelském kolektivu
• Místo pracoviště: Olomouc
• Nástup: Ihned
Informace o náboru
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email [email protected] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Je Vaší silnou stránkou operativní a efektivní řešení situací, aktivní přístup k práci a nebojíte se každodenní výzvy zvládat řadu pracovních úkolů najednou?
Mezinárodní společnost, která se může pochlubit významnými obchodními úspěchy na trzích a která dohlíží na spokojenost a kariérní růst zaměstnanců, hledá kandidáta/kandidátku na pozici:
ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)
Je Vaší silnou stránkou operativní a efektivní řešení situací, aktivní přístup k práci a nebojíte se každodenní výzvy zvládat řadu pracovních úkolů najednou?
Mezinárodní společnost, která se může pochlubit významnými obchodními úspěchy na trzích a která dohlíží na spokojenost a kariérní růst zaměstnanců, hledá kandidáta/kandidátku na pozici:
ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ vzdělání
• Pokročilá znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
• Zkušenost na obdobné pozice VÝHODOU
• Znalost MS Office, SAP
• Aktivní samostatný přístup k práci, příjemné vystupování
• Schopnost stanovit si priority a najít řešení, rozhodnost
• Pokročilá znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
• Zkušenost na obdobné pozice VÝHODOU
• Znalost MS Office, SAP
• Aktivní samostatný přístup k práci, příjemné vystupování
• Schopnost stanovit si priority a najít řešení, rozhodnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2981194
Datum zveřejnění: 20.3.2017
2017-03-20
lokalita: Olomoucký kraj, Okres Olomouc Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: ADECCO spol.s r.o.