Purchasing assistant - okr. Vyškov (23 - 30.000,- Kč)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Slovenská republika, Jihomoravský kraj, Brno - město, Brno - venkov, Okres Vyškov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• každodenní operativní nákup
• zpracovávání objednávek a dodávek, jejich administrace
• úzká spolupráce s dalšími odděleními
• komunikace s dodavateli ohledně termínů dodání
• kontrola zásob
• práce se systémem SAP

Zaměstnanecké výhody, benefity

• velmi dobré finanční podmínky
• práce ve stabilní mezinárodní společnosti
• flexibilní pracovní doba
• možnost vzdělávání (jazykové i odborné)
• pečlivé a odborné zaškolení
• nástup možný IHNED
• místo pracoviště: okres Vyškov

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete nám svůj životopis v české a cizojazyčné verzi ve Wordu s fotografií na e-mail: [email protected], nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 607 007 024.
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Máte praxi v oddělení nákupu, dopravě, logistice, expedice nebo zákaznickém servisu? Máte velmi dobrou angličtinu a chcete ji využívat v zaměstnání? Jste organizační a pečlivý typ a zodpovědnost je vám vlastní? Pokud splňujete níže uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis ještě dnes!

Hledáme vhodné kandidáty na pozici:

PURCHASING ASSISTANT - OKR. VYŠKOV (23 - 30.000,- Kč)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání
• výborná znalost AJ podmínkou!
• praxe na pozici v oblasti: logistika, expedice, nákup nebo zákaznický servis
• znalost MS Office podmínkou, SAP výhodou
• velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
• samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, týmovost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2991853  Datum zveřejnění: 30.3.2017