Specialista kontaktu se zákazníky - nástup přímo do kmene!

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Karviná, Okres Opava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
01.05.2017
Mzdové podmínky (brutto)
17250Kč - 20000Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

O co vlastně jde?
Společnost innogy hledá nové šikovné kolegy, kteří budou pracovat na příchozí nebo odchozí lince kontaktního centra, a starat se o volající zákazníky.

Máš jedinečnou možnost stát se členem skvělé party lidí - ať už v řadách tvých nových kolegů, nebo ze strany trenérů a vedoucích.

Jsi šikovný a jdeš si za svým? Být průměrný je pro tebe nemyslitelné? Pak je to na tobě! Ukaž, co v tobě je, a stoupej výš. Kariérní růst podporujeme a náležitě oceňujeme. Staň se tím, kým chceš :-).

Co bude náplní tvé nové práce?
* budeš řešit požadavky klientů innogy na příchozí či odchozí lince (máš na výběr), můžeš si vybrat komunikovat se zákazníky i po mailu či chatu
* v rámci příchozích hovorů představíš klientům produkty innogy na základě jejich individuálních potřeb
* budeš se zabývat také prodejem produktů innogy - ale POZOR - my zákazníky NENUTÍME, hledáme pro ně tu nejlepší a nejvýhodnější cestu
* budeš vyřizovat nutnou administrativu spojenou s chodem kontaktního centra

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co od nás můžeš čekat?
* práci na hlavní pracovní poměr pro nadnárodní společnost, která má své místo na trhu jisté
* skvělou nástupní mzdu na této pozici - 17 250 Kč!
* výši svého výdělku můžeš ještě navýšit o provize z prodeje - jen ty tedy ovlivníš konečnou částku svého výdělku, svou fixní mzdu máš ale stále jistou!
* atraktivní možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
* 5 týdnů dovolené + 3 sick days = 28 dnů placeného volna! (pro matky s dítětem do 3 let věku se sick days navyšují na 5 v roce)
* stravenky ve výši 80 Kč za každý odpracovaný den
* propracovaný systém kariérního růstu
* možnost využít anglický jazyk (není podmínkou)
* benefitní balíček ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (možnost využití na kulturu, sport, pojištění, volnočasové aktivity, atd.)
* již placené školení vedené profesionály ve svém oboru, které tě dokonale na samotnou práci připraví

MÍSTO VÝKONU PRÁCE:

* na příchozí lince můžeš pracovat v Ostravě, Opavě či Karviné
* na odchozí lince a na chatové komunikaci pouze v Ostravě

Informace o náboru

A závěrem:
Jestliže tě tato práce nenechala chladným, neváhej a ozvi se. Nemusíš se bát se na cokoli zeptat, od toho jsem tady :-).

KONZULTANT: Bára Libosvarová, Tel.: 725 739 006

ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Pakliže se Vám do 3 týdnů neozveme, bohužel jsme upřednostnili kandidáty, kteří lépe odpovídají daným požadavkům.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu

innogy

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co od tebe očekáváme my?
* SŠ vzdělání s maturitou pro příchozí linku (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem), pro odchozí linku je dostačující vyučení
* výborné komunikační dovednosti
* proklientský přístup, obchodního ducha a tah na branku
* schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
* uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
* ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (na příchozí lince PO – NE mezi 6:00 a 22:00, na odchozí lince PO - PÁ mezi 8:00 a 19:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3018084  Datum zveřejnění: 17.4.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 17250Kč - 20000Kč