Finanční manažer

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Cheb
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Řízení týmu finance a účetnictví
- Zodpovědnost za kontrolu a řízení oddělení financí, zodpovědnost za finance výrobního závodu
- Tvorba plánů, rozpočtu, forecastů, reporting měsíčních, čtvrtletních a ročních finančních výsledků
- Zodpovědnost za řádné zaúčtování transakcí v souladu s principy společnosti a IFRS principy
- Řízení a forecast stavu hotovosti
- Řízení kapitalizace investičního majetku
- Aktivní participace na snižování nákladů výroby
- Spolupráce s externími auditory
- Zodpovědnost za soulad s právními a etickými požadavky vedením velkého systému auditních kontrol

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zajímavou práci v perspektivní společnosti patřící na světovém trhu mezi lídry v oboru
- značná možnost osobního a profesního rozvoje
- motivující platové ohodnocení s přímou vazbou na výsledky práce
- dlouhodobou perspektivu
- šanci být úspěšným
- zaměstnanecké výhody

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 817 242.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

vzdělání ekonomického směru

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADUJEME:
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Dlouhodobá praxe na vedoucí pozici v oblasti účetnictví
- Zkušenosti s účetnictvím, financemi, nebo podobnou pozicí min. 5 let
- Silné analytické schopnosti a schopnost pracovat samostatně
- Znalost MS WIN, uživatelská znalost SAP
- Pokročilá znalost Aj podmínkou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3050627  Datum zveřejnění: 9.5.2017