Administrator Manager

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Dobrovíz, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2017

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Zodpovědnost za komplexní administrativní správu osobních složek agenturních zaměstnanců
• Příprava a následná správa pracovních smluv, smluv o dočasném přidělení a dalších pracovněprávních dokumentů
• Zpracování podkladů pro mzdy, včetně komunikace se státními úřady (ÚP)
• Aktivní komunikace se zaměstnanci
• Vkládání dat a jejich následná aktualizace v interním systému společnosti
• Úzká spolupráce s oddělením controllingu a mzdové účtárny

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Samostatnou a zodpovědnou pozici
• Možnost získat či prohloubit zkušenosti v oblasti mezd a personalistiky
• Zázemí mezinárodní společnosti
• Zajímavé finanční ohodnocení (fix + měsíční bonus)
• Další vzdělávání v průběhu celého roku
• Pracovní smlouvu na HPP na dobu určitou 1 rok s možností převedení na dobu neurčitou
• Nástup možný ihned

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Do našeho týmu aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni pro našeho prestižního klienta na pozici, která propojuje personální a mzdovou agendu společně s komunikací a péčí o naše zaměstnance.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Ukončené SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
• Zkušenosti s přípravou a zpracováním podkladů pro mzdy – velkou výhodou
• Obecná znalost zákoníku práce
• Výborné organizační a komunikační dovednosti
• Samostatnost, důslednost, schopnost práce pod tlakem
• Znalosti práce s MS Office (Excel, Outlook)
• Zkušenosti s prací se SW Navision nebo jiným mzdovým SW – velkou výhodou
• AJ na komunikativní úrovni

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3060636  Datum zveřejnění: 23.5.2017