Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrator Manager
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Dobrovíz, Středočeský kraj
Dobrovíz, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2017
01.06.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zodpovědnost za komplexní administrativní správu osobních složek agenturních zaměstnanců
• Příprava a následná správa pracovních smluv, smluv o dočasném přidělení a dalších pracovněprávních dokumentů
• Zpracování podkladů pro mzdy, včetně komunikace se státními úřady (ÚP)
• Aktivní komunikace se zaměstnanci
• Vkládání dat a jejich následná aktualizace v interním systému společnosti
• Úzká spolupráce s oddělením controllingu a mzdové účtárny
• Příprava a následná správa pracovních smluv, smluv o dočasném přidělení a dalších pracovněprávních dokumentů
• Zpracování podkladů pro mzdy, včetně komunikace se státními úřady (ÚP)
• Aktivní komunikace se zaměstnanci
• Vkládání dat a jejich následná aktualizace v interním systému společnosti
• Úzká spolupráce s oddělením controllingu a mzdové účtárny
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Samostatnou a zodpovědnou pozici
• Možnost získat či prohloubit zkušenosti v oblasti mezd a personalistiky
• Zázemí mezinárodní společnosti
• Zajímavé finanční ohodnocení (fix + měsíční bonus)
• Další vzdělávání v průběhu celého roku
• Pracovní smlouvu na HPP na dobu určitou 1 rok s možností převedení na dobu neurčitou
• Nástup možný ihned
• Možnost získat či prohloubit zkušenosti v oblasti mezd a personalistiky
• Zázemí mezinárodní společnosti
• Zajímavé finanční ohodnocení (fix + měsíční bonus)
• Další vzdělávání v průběhu celého roku
• Pracovní smlouvu na HPP na dobu určitou 1 rok s možností převedení na dobu neurčitou
• Nástup možný ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Do našeho týmu aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni pro našeho prestižního klienta na pozici, která propojuje personální a mzdovou agendu společně s komunikací a péčí o naše zaměstnance.
Do našeho týmu aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni pro našeho prestižního klienta na pozici, která propojuje personální a mzdovou agendu společně s komunikací a péčí o naše zaměstnance.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Ukončené SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
• Zkušenosti s přípravou a zpracováním podkladů pro mzdy – velkou výhodou
• Obecná znalost zákoníku práce
• Výborné organizační a komunikační dovednosti
• Samostatnost, důslednost, schopnost práce pod tlakem
• Znalosti práce s MS Office (Excel, Outlook)
• Zkušenosti s prací se SW Navision nebo jiným mzdovým SW – velkou výhodou
• AJ na komunikativní úrovni
• Zkušenosti s přípravou a zpracováním podkladů pro mzdy – velkou výhodou
• Obecná znalost zákoníku práce
• Výborné organizační a komunikační dovednosti
• Samostatnost, důslednost, schopnost práce pod tlakem
• Znalosti práce s MS Office (Excel, Outlook)
• Zkušenosti s prací se SW Navision nebo jiným mzdovým SW – velkou výhodou
• AJ na komunikativní úrovni
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3060636
Datum zveřejnění: 23.5.2017
2017-05-23
lokalita: Středočeský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Personalista Společnost: ADECCO spol.s r.o.