Manažer oddělení logistiky a řízení výroby

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- vedení kolektivu v oblasti výrobní logistiky a plánování
- stanovení a řízení strategie logistiky společnosti
- zodpovědnost za plánovací proces
- plánování a koordinování všech logistických aktivit spojených s řízením toků v logistickém řetězci
- zajišťovat korektní fungování skladovacích prostor, řízení a kontrolu výsledků práce svěřeného útvaru a řízení a kontrolu oblasti bezpečnosti a hygieny práce.
- jednání se zákazníky a dodavateli
- řízení zásob
- zlepšování logistických procesů
- tvorba rozpočtu oddělení a kontrola plnění
- reporting pro top management
- přímá podřízenost řediteli společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- práci ve stabilní společnosti
- pružná pracovní doba
- možnost nástupu co nejdříve
- pracovní poměr na dobu určitou s vyhlídkou na prodloužení
- zaměstnanecké benefity, příspěvek na dopravu, 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, roční odměny, věrnostní odměny, příspěvek na závodní stravování

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 817 242.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADUJEME:
- minimálně 5 let zkušenost v oblasti logistiky v automotive
- dobré komunikační schopnosti v angličtině
- odolnost vůči stresu
- schopnost stanovovat priority
- silná osobnost
- cílevědomost a orientace na dosahování výsledků
- analytické a plánovací schopnosti
- iniciativa, samostatnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3080977  Datum zveřejnění: 5.8.2018