Fakturant/ka s německým jazykem

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23.000 - 27.000,-

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Zpracovávat příchozí faktury od různých dodavatelů, hlídat jejich splatnost
- Komunikovat s dodavateli ze svěřeného regionu, řešit různé nesrovnalosti
- Zpracovávat informace v SAPu
- Spolupracovat na účetních uzávěrkách
- S tím související reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Místo, kde pojem "přátelský kolektiv" není jen klišé
- Stabilitu zavedené společnosti s možností se profesně rozvíjet
- Moderní kanceláře s relaxační zónou
- Příspěvek na stravu, volnočasové aktivity, penzijní a životní připojištění
- Flexibilní pracovní doba, dovolená navíc, sick days... a mnohé další
- Místo výkonu práce: Brno

Informace o náboru

Zaujala Tě pracovní pozice?
Skvělé! Stačí když zašleš životopis nebo i jen tvůj odkaz na profil z Linekdin na: marta.kalova"zavináč"adecco.com, nebo mi zavolej na tel: +420 724 611 625 a já Ti řeknu více.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Účetní a auditorské činnosti

Baví Tě práce s čísly? Zvládneš komunikovat v německém i anglickém jazyce? A hledáš příležitost jak odstartovat svoji kariéru? Pokud jsi odpověděl/a třikrát ano, je dost možné, že hledáme právě Tebe!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Ideálně máš vzdělání ekonomického zaměření
- Dokážeš komunikovat v německým i anglickém jazyce
- Pokud máš praxi na obdobné pozici, je to tvoje výhoda, ale můžeš být i absolvent
- Chceš se naučit něco nového
- Máš pozitivní přístup a úsměv na tváři

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3081076  Datum zveřejnění: 26.5.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 23.000 - 27.000,-