Inženýr kvality - péče o zákazníky

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Jihočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- efektivně komunikovat zákaznické požadavky do všech oddělení a týmů
- připravovat pravidelné měsíční reporty
- řídit okamžitá nápravná opatření ve společnosti
- v případě potřeby řídit okamžitá nápravná opatření u zákazníka
- řídit a podílet se na analýze příčit reklamací
- řízení procesu nápravných opatření - to verify implemented corrective actions
- podpora při zákaznickém "close off" auditu

Zaměstnanecké výhody, benefity

- odpovídající finanční ohodnocení
- bonusy
- pružná pracovní doba
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní pojištění
- dovolenou navíc a jiné výhody vyplývající z Kolektivní smlouvy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Společnost se řadí mezi přední světové dodavatele autopříslušenství a představuje špičku mezi dodavateli technologií aktivní a pasivní bezpečnosti pro výrobce vozidel po celém světě, dále se podílí se na vývoji a testování systémů řízení pro automobily.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
- znalost výrobního prostředí, nejlépe v automobilovém průmyslu výhodou
- zkušenosti s jednáním se zákazníky a řešení reklamací
- znalost angličtiny slovem a písmem
- znalost práce na PC
- znalost systému SAP výhodou
- smysl pro odpovědnost, schopnost práce v týmu
- samostatnost v jednání a rozhodování, dobré organizační a komunikační schopnosti
- ochota, flexibilita
- práce na Jindřichohradecku

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3087916  Datum zveřejnění: 31.5.2017