Obchodní manažer pro klíčové zákazníky

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Jihočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Udržování a rozvíjení stávajícího portfolia zákazníků
- Podpora pro stávající zákazníky
- Mapování a získávání nových zákazníků
- Aktivní vyhledávání nových projektů
- Tvorba a příprava nabídek dle příslušných požadavků
- Příprava kalkulací, rozkladových kalkulací a cenových nabídek
- Podpora projektového managementu od nabídkové fáze po SOP

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Dobré platové podmínky a firemní benefity
- Perspektivní práce v rozvíjející se zahraniční společnosti
- Příjemné pracovní prostředí

Informace o náboru

...nabízíme pracovní příležitost u společnosti, která se zabývá vývojem a výrobou přesných plastových dílů a kvalitních vstřikovacích forem...

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Rád/a komunikujete se zákazníky, jste neustále v pohybu, používáte cizí jazyk a za to vše chcete být zajímavě finančně ohodnocen/a? Pak tato pozice čeká na Vás!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ, SŠ technického směru, nebo zkušenosti v oblasti zpracování plastů
- Výbornou znalost anglického jazyka, znalost německého jazyka výhodou
- Znalost nástrojů projektového řízení, MS Office, Internet Explorer, znalost 3D dat
- Orientaci ve výkresové dokumentaci
- Všeobecný ekonomický přehled
- Přirozenou autoritu, efektivní a přesvědčivý ústní a písemný projev
- Schopnost se prosadit, motivovat, organizační talent, schopnost týmové práce
- Víceletou zkušenost na pozici Key Account Manager v požadovaném oboru (není vhodné pro absolventy)
- Řidičské oprávnění skupiny B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3094923  Datum zveřejnění: 7.6.2017