HR manager

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Zaštiťování kompletní personalistiky ve společnosti, vedení mzdové účtárny
- Nábor technických profes (zadávání inzerce, spolupráce s personálními agenturami, předvýběr uchazečů, pracovní pohovory…)
- Spolupráce se středními a vysokými školami
- Příprava podkladů pro mzdovou účtárnu
- Příprava pracovněprávních dokumentů, vedení složek zaměstnanců v souladu se Zákoníkem práce
- Personální marketing
- Organizace a evidence odborného a jazykového vzdělávání zaměstnanců včetně organizace a evidence školení v rámci PO, BOZP
- Aktivní účast při naplňování personální politiky společnosti
- Komunikace s příslušnými úřady
- Péče o webové stránky, sekce HR

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zázemí stabilní společnosti
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Flexibilní pracovní doba
- Pět týdnů dovolené
- Stravenky
- Placené jazykové a odborné vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Další nestandardní benefity

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 817 242.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADUJEME:
- min. SŠ, VŠ vzdělání upřednostňujeme
- Praxe v oblasti personalistiky min 5 let jen z výrobních společností ideálně z oblasti strojírenství
- Aktivní znalost anglického jazyka
- Znalost pracovněprávní problematiky
- Vyzrálá osobnost, proaktivní přístup
- Zodpovědnost, samostatnost
- Řidičský průkaz skupiny B.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3097373  Datum zveřejnění: 9.6.2017