Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Odchozí linka v innogy rozšiřuje svůj tým - vyšší nástupní mzda! - Zlín
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres Zlín
Okres Zlín
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
02.07.2017
02.07.2017
Mzdové podmínky (brutto)
23800-35000
23800-35000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chceš pracovat v mezinárodní, stabilní společnosti zabývající se energiemi? Hledáme telefonní konzultanty do innogy. Pokud chceš rozvíjet své dovednosti a vydělat si, pak neváhej a pošli životopis!
Náplň práce:
* Zjišťování potřeb zákazníků na odchozí lince innogy- voláte pouze STÁVAJÍCÍCM zákazníkům společnosti
* Představování produktů innogy
* Zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
* Retence, akvizice a reakvizice zákazníků
* Spolupráce s dalšími odděleními v rámci firmy
Náplň práce:
* Zjišťování potřeb zákazníků na odchozí lince innogy- voláte pouze STÁVAJÍCÍCM zákazníkům společnosti
* Představování produktů innogy
* Zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
* Retence, akvizice a reakvizice zákazníků
* Spolupráce s dalšími odděleními v rámci firmy
Zaměstnanecké výhody, benefity
*nástup přímo do kmenového stavu společnosti
*propracovaný tréninkový plán se špičkami v oboru
*mzdu ve výši 23 800 - 35 000,-Kč (fixní část 16.000 Kč) + neomezené provize z prodeje
*5 týdnů dovolené
*3 dny Sick days
*zkrácená pracovní doba
*směny: 1x týdne 8 – 16, 1x týdně 11 – 19 a 3x týdně 9 – 17
*stravenky
*rychlý kariérní růst
*zaměstnání na HPP
*nové dynamické pracovní prostředí pro zaměstnance (k dispozici relaxační místnost, kuchyňka s kávovarem…)
*možnost prohlédnout si po domluvě pracoviště ještě před výběrovým řízením
*propracovaný tréninkový plán se špičkami v oboru
*mzdu ve výši 23 800 - 35 000,-Kč (fixní část 16.000 Kč) + neomezené provize z prodeje
*5 týdnů dovolené
*3 dny Sick days
*zkrácená pracovní doba
*směny: 1x týdne 8 – 16, 1x týdně 11 – 19 a 3x týdně 9 – 17
*stravenky
*rychlý kariérní růst
*zaměstnání na HPP
*nové dynamické pracovní prostředí pro zaměstnance (k dispozici relaxační místnost, kuchyňka s kávovarem…)
*možnost prohlédnout si po domluvě pracoviště ještě před výběrovým řízením
Informace o náboru
KONZULTANT: Bára Libosvarová, Tel.: 725 739 006, bara.libosvarova @adecco.com
Odpovídáte požadavkům na ideálního kandidáta a nabídka práce Vás zaujala? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
KONZULTANT: Bára Libosvarová, Tel.: 725 739 006
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Odpovídáte požadavkům na ideálního kandidáta a nabídka práce Vás zaujala? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
KONZULTANT: Bára Libosvarová, Tel.: 725 739 006
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu
innogy
innogy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Vaše předpoklady:
*SOU výuční list nebo SŠ vzdělání s maturitou
*ochota stále se učit novým věcem
*komunikativnost a tah na branku
*proklientský přístup
*SOU výuční list nebo SŠ vzdělání s maturitou
*ochota stále se učit novým věcem
*komunikativnost a tah na branku
*proklientský přístup
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3108639
Datum zveřejnění: 21.6.2017
2017-06-21
lokalita: Okres Zlín Pozice: Administrativní pracovník, referent, Odborný prodejce, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 23800-35000