Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí zákaznického servisu
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres Litoměřice
Okres Litoměřice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Řídí tým služeb zákazníkům ve všech kritických funkcích oddělení.
• Identifikuje a používá technologická řešení pro řízení efektivity a efektivních interakcí se zákazníky
• Řeší problémy zákazníků / spotřebitelů v souladu se základními hodnotami společnosti, zaměřeným a efektivním způsobem
• Slouží jako hlas zákazníka týmu řízení RC
• slouží jako agent pro změnu, aby přeměnil funkci služby zákazníkům - vedoucí k neustálému zlepšování zkušeností zákazníků. Vytváří a udržuje klíčové metriky spokojenosti zákazníků
• Autorizuje a zpracovává vstupy denních objednávek, výkazy zákazníků a zpoplatnění.
• Sestaví a udržuje nové účty a smluvní ceny ve firemních databázových systémech
• Vypracovává a provádí postupy týkající se efektivního a efektivního provozu oddělení služeb zákazníkům
• Monitoruje programy a postupy pro zajištění dodávek včas a spokojenosti zákazníků.
• Stanoví výkonnostní standardy tak, aby splňovaly cíle služby společnosti. Trénuje tým zákaznického servisu, aby dosáhl vysokého výkonu. Vytváří vzdělávací program pro členy oddělení. Měří zákaznický servis a provádí rozhodování o zaměstnání.
• Poskytuje zpětné vazby a doporučení vedení, pokud jde o selhání služby nebo obavy zákazníků. Poskytuje zpětnou vazbu týmu Operations, aby zajistil, že všichni zákazníci budou mít přesné a včasné informace o stavu objednávky a / nebo změnách.
• Identifikuje a používá technologická řešení pro řízení efektivity a efektivních interakcí se zákazníky
• Řeší problémy zákazníků / spotřebitelů v souladu se základními hodnotami společnosti, zaměřeným a efektivním způsobem
• Slouží jako hlas zákazníka týmu řízení RC
• slouží jako agent pro změnu, aby přeměnil funkci služby zákazníkům - vedoucí k neustálému zlepšování zkušeností zákazníků. Vytváří a udržuje klíčové metriky spokojenosti zákazníků
• Autorizuje a zpracovává vstupy denních objednávek, výkazy zákazníků a zpoplatnění.
• Sestaví a udržuje nové účty a smluvní ceny ve firemních databázových systémech
• Vypracovává a provádí postupy týkající se efektivního a efektivního provozu oddělení služeb zákazníkům
• Monitoruje programy a postupy pro zajištění dodávek včas a spokojenosti zákazníků.
• Stanoví výkonnostní standardy tak, aby splňovaly cíle služby společnosti. Trénuje tým zákaznického servisu, aby dosáhl vysokého výkonu. Vytváří vzdělávací program pro členy oddělení. Měří zákaznický servis a provádí rozhodování o zaměstnání.
• Poskytuje zpětné vazby a doporučení vedení, pokud jde o selhání služby nebo obavy zákazníků. Poskytuje zpětnou vazbu týmu Operations, aby zajistil, že všichni zákazníci budou mít přesné a včasné informace o stavu objednávky a / nebo změnách.
Zaměstnanecké výhody, benefity
• práce v zavedené nadnárodní společnosti
• odpovídající platové ohodnocení
• zaměstnanecké benefity
• odpovídající platové ohodnocení
• zaměstnanecké benefity
Hlavní oblast působení klienta
Výroba kovů nebo kovových výrobků
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
Zákaznický servis
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3116934
Datum zveřejnění: 29.6.2017
2017-06-29
lokalita: Okres Litoměřice Pozice: Vedoucí provozu Společnost: ADECCO spol.s r.o.