IT administrátor

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Zajištění provozu a optimálního využití interních IT systémů
- Podpora interních aplikací a uživatelů ve výrobním závodě
- Vzdálená podpora zahraničních dceřiných společností
- Implementace a testování úprav a rozšíření stávajících systémů
- Analýza a řešení problémů a hlášených chyb
- Dokumentace a monitoring procesů
- Kontakt s dodavateli lokálních IT systémů
- Řízení menších projektů souvisejících s rozvojem IT systémů
- Meetingy se zahraničním IT týmem

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
- Dobré platové ohodnocení
- Měsíční bonusy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dopravu
- Zdarma stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Firemní výuka angličtiny

Informace o náboru

POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Min. 2 roky zkušeností na obdobné pozici podmínkou
- Dobrá komunikativní znalost AJ – podmínkou
- Velmi dobrá znalost hlavních produktů Microsoft - Microsoft Active Directory, Microsoft Windows 7/8/10
- Windows Server 2008/2012
- Základní znalost MS Exchange 2010
- Odolnost vůči stresu, schopnost komunikovat s různými odděleními a uživateli
- Orientace na servis internímu zákazníkovi

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 721 260 396.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3160522  Datum zveřejnění: 15.8.2017