Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista podpory prodeje
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Královéhradecký kraj, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Královéhradecký kraj, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co od Vás potřebujeme:
· komunikační a organizační schopnosti a umět zvládnout víc věcí najednou
· příjemná osobnost, aby zákazníky s Vámi bavilo jednat (nic Vás nerozhází)
· NJ na komunikativní úrovni,
· znalost MS Office
· pečlivost a záliba v administrativní práci
· praxe na podobné pozici
Náplň práce:
· přijímání a zpracování objednávek od zákazníků až po vznik zakázky a výrobků šitých na míru
· účinné řízení a sledování průběhu zakázky k zákazníkovi až po její úplné dokončení
· komunikace se zákazníkem o případných změnách specifikace a dodacích termínech
· spolupráce s obchodními zástupci při přípravě cenových nabídek
· řešení reklamací, včetně přijímání a zaznamenávání do systému, komunikace ve firmě a směrem k zákazníkovi
· pravidelná komunikace se zákazníkem za účelem včasného a kvalitního předání všech nezbytných informací a rozvíjení vztahu, aby byla naplněna naše vize a důraz na "vztahový obchod".
Co Vám za to poskytneme my:
· práci v týmu, který ocení Vaši pracovitost, iniciativu, flexibilitu a pečlivost (společně toho mnoho vyřešíte)
· po zaškolení k dispozici kancelář v Hradci Králové nebo možnost využívat Home Office
· mnoho příležitostí naučit se nové věci
· 5 týdnů dovolené
· 3 dny sick days
· příspěvek na stravování či stravenkovné v hodnotě 80,- /den
· příspěvek na jazykové vzdělávání a 50% na pojištění odpovědnosti vůči zaměstnavateli
· komunikační a organizační schopnosti a umět zvládnout víc věcí najednou
· příjemná osobnost, aby zákazníky s Vámi bavilo jednat (nic Vás nerozhází)
· NJ na komunikativní úrovni,
· znalost MS Office
· pečlivost a záliba v administrativní práci
· praxe na podobné pozici
Náplň práce:
· přijímání a zpracování objednávek od zákazníků až po vznik zakázky a výrobků šitých na míru
· účinné řízení a sledování průběhu zakázky k zákazníkovi až po její úplné dokončení
· komunikace se zákazníkem o případných změnách specifikace a dodacích termínech
· spolupráce s obchodními zástupci při přípravě cenových nabídek
· řešení reklamací, včetně přijímání a zaznamenávání do systému, komunikace ve firmě a směrem k zákazníkovi
· pravidelná komunikace se zákazníkem za účelem včasného a kvalitního předání všech nezbytných informací a rozvíjení vztahu, aby byla naplněna naše vize a důraz na "vztahový obchod".
Co Vám za to poskytneme my:
· práci v týmu, který ocení Vaši pracovitost, iniciativu, flexibilitu a pečlivost (společně toho mnoho vyřešíte)
· po zaškolení k dispozici kancelář v Hradci Králové nebo možnost využívat Home Office
· mnoho příležitostí naučit se nové věci
· 5 týdnů dovolené
· 3 dny sick days
· příspěvek na stravování či stravenkovné v hodnotě 80,- /den
· příspěvek na jazykové vzdělávání a 50% na pojištění odpovědnosti vůči zaměstnavateli
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Výrobní firma
Výrobní firma
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4763413
Datum zveřejnění: 25.3.2024
2024-03-25
lokalita: Královéhradecký kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Odborný prodejce, Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.