Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Senior účetní
ADLER Czech, a.s.
Místo práce
Nový Svět 199, 400 07 Ústí nad Labem, Ústecký kraj
Nový Svět 199, 400 07 Ústí nad Labem, Ústecký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Holdingová společnost ADLER International, a. s., jejíž součástí je významný nadnárodní obchodník s reklamním textilem ADLER Czech,a.s., hledá vhodného kandidáta na seniorskou pracovní pozici do ekonomického oddělení. Náplní práce jsou zejména tyto pracovní činnosti:
• Ve spolupráci s vedoucí ekonomického oddělení zodpovědnost za finanční řízení společnosti.
• Finanční plánování a controlling.
• Spolupráce s bankovním sektorem a finančními institucemi..
• Kontrola nákladovosti firmy a peněžních toků.
• Pravidelné reportování dosažených hospodářských výsledků a dosažené marže.
• Pravidelné informování marketingového oddělení o vývojích kurzů měn.
• Ve spolupráci s vedoucí ekonomického oddělení zajištění potřebného množství finančních prostředků pro nákup zboží na výrobních teritoriích.
• Schvalování nákupu hmotného majetku.
• Zodpovědnost za účetnictví společnosti
• Zajištění pravidelných měsíčních a ročních uzávěrek v plánovaném termínu.
• Zajištění kontrol Saldokont, reklamací, duplicitního zaúčtování dokladů.
• Zajištění kontroly obratových sestav za příslušné měsíce.
• Zajištění úspěšného uzavření účetního a daňového období.
• Zajišťuje autorizace plateb pro společnosti holdingové struktury.
• Podílí se na výběrových řízeních nových zaměstnanců ekonomického oddělení.
• Úzká spolupráce s externími auditory společnosti.
• Podílí se na sestavení výroční zprávy společnosti.
• Zástup vedoucí ekonomického oddělení
• Ve spolupráci s vedoucí ekonomického oddělení zodpovědnost za finanční řízení společnosti.
• Finanční plánování a controlling.
• Spolupráce s bankovním sektorem a finančními institucemi..
• Kontrola nákladovosti firmy a peněžních toků.
• Pravidelné reportování dosažených hospodářských výsledků a dosažené marže.
• Pravidelné informování marketingového oddělení o vývojích kurzů měn.
• Ve spolupráci s vedoucí ekonomického oddělení zajištění potřebného množství finančních prostředků pro nákup zboží na výrobních teritoriích.
• Schvalování nákupu hmotného majetku.
• Zodpovědnost za účetnictví společnosti
• Zajištění pravidelných měsíčních a ročních uzávěrek v plánovaném termínu.
• Zajištění kontrol Saldokont, reklamací, duplicitního zaúčtování dokladů.
• Zajištění kontroly obratových sestav za příslušné měsíce.
• Zajištění úspěšného uzavření účetního a daňového období.
• Zajišťuje autorizace plateb pro společnosti holdingové struktury.
• Podílí se na výběrových řízeních nových zaměstnanců ekonomického oddělení.
• Úzká spolupráce s externími auditory společnosti.
• Podílí se na sestavení výroční zprávy společnosti.
• Zástup vedoucí ekonomického oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Motivační finanční hodnocení
• Možnost profesního rozvoje v prostředí silné a prosperující společnosti.
• Dlouhodobou perspektivu
• Mladý pracovní kolektiv.
• Pitný program po celý rok
• Jazykové kurzy
• stravenky, sick days, atd.
• Možnost profesního rozvoje v prostředí silné a prosperující společnosti.
• Dlouhodobou perspektivu
• Mladý pracovní kolektiv.
• Pitný program po celý rok
• Jazykové kurzy
• stravenky, sick days, atd.
Informace o náboru
Pokud jste si jisti, že Vás naše nabídka doopravdy oslovila a jste připraveni absolvovat minimálně 2 kola výběrových pohovorů, kde prověříme v průběhu 14 dnů Vaše znalosti, schopnosti a dovednosti, pak odešlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na emailovou adresu uvedenou na konci tohoto inzerátu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Jednoduché účetnictví - Pokročilý
Podvojné účetnictví - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Podvojné účetnictví - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru nebo dlouhodobou praxi na stejné pozici
• Nutná znalost PODVOJNÉHO ÚČETNICTVÍ a ekonomických ukazatelů
• Aktivní znalost Aj
• Výborná znalost MS Office (zvláště Excel)
• Spolehlivost, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost
• Nutná znalost PODVOJNÉHO ÚČETNICTVÍ a ekonomických ukazatelů
• Aktivní znalost Aj
• Výborná znalost MS Office (zvláště Excel)
• Spolehlivost, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost ADLER Czech,a.s. se zabývá výrobou a distribucí značkového reklamního textilu.
ID: 1437552
Datum zveřejnění: 14.4.2014
2014-04-14
lokalita: Ústecký kraj Pozice: Účetní Společnost: ADLER Czech, a.s.