Manažer kvality

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Stanovení a optimalizace procesů managementu kvality v organizaci.
• Řízení procesu budování, udržování a rozvoje systému kvality dle norem ISO 9001, IFS a hygienických standardů.
• Zajištění kontroly kvality produktů.
• Plánování a kontrola pravidelných auditů
• Aplikace moderních metod a nástrojů managementu kvality
• Analýza ztrát a neshod ve všech procesech, analýza návrhů na zlepšení, podávání vlastních návrhů na zlepšení.
• Analýza a podávání návrhů na opatření na základě zjištění spokojenosti zákazníků a zaměstnanců.
• Vedení a realizace zlepšovacích návrhů ze strany zaměstnanců společnosti.
• Tvorba, údržba a spolupráce při tvorbě interních směrnic a norem kvality
• Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru zvyšování a hodnocení kvality.
• Reprezentování organizace při udělování certifikátů kvality a při zjišťování spokojenosti zákazníků a obchodních partnerů.
• Spolupráce s ostatními pobočkami společnosti, účast na poradách.
• Organizace a kontrola činností podřízených vedoucích pracovníků v rámci svěřeného úseku.
• Vedení a motivace podřízených pracovníků (19 lidí).
• Analýza pracovních postupů a procesů, podávání návrhů na zlepšení s cílem zvýšení efektivity plnění pracovních úkolů.
• Koordinace obsahu a forem vedení příslušné dokumentace.
• Zajištění pravidelného školení pracovníků kvality vč. zajištění nástupního odborného školení
• Zajišťování pravidelného reportingu kvality.

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Práci u úspěšného, prosperujícího a významného zaměstnavatele (přes 500 zaměstnanců)
• Pracovní poměr se smlouvou na dobu neurčitou
• Možnost se aktivně podílet na nastavování a rozvoji personálních činností
• Možnost odborného i osobního rozvoje
• Možnost závodního stravování
• Další zaměstnanecké výhody

V PŘÍPADĚ, ŽE SPLŇUJETE NAŠE POŽADAVKY, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT!

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce MANAŽER KVALITY v Brně? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu zamestnani"zavináč"hortim.cz. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky.
Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Import a export ovoce

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání
• Zkušenosti se stanovováním a optimalizací procesů kvality v organizaci minimálně 5 let
• Zkušenosti s koordinací managementu kvality minimálně 5 let
• Zkušenosti s vedením týmu podřízených pracovníků
• Středně pokročilá znalost AJ podmínkou
• Časová flexibilita (zodpovědnost za více poboček společnosti)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1702557  Datum zveřejnění: 28.3.2014