Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník s NJ a AJ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25000 - 27000 Kč/měsíc
25000 - 27000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* poskytování podpory pro dodavatele, podporu při registraci do systému, ohledně jejich statusu
* poskytovat školení dodavatelům ohledně bezproblémové registrace
* kontrola údajů o dodavatelích v systému
* písemná i telefonická komunikace se zahraničními klienty
* sledovat stanovené termíny dodavatelů a vyřizovat upomínky
* poskytovat školení dodavatelům ohledně bezproblémové registrace
* kontrola údajů o dodavatelích v systému
* písemná i telefonická komunikace se zahraničními klienty
* sledovat stanovené termíny dodavatelů a vyřizovat upomínky
Zaměstnanecké výhody, benefity
* atraktivní platové podmínky
* systém vzdělávacích a školících aktivit
* příležitost pro osobní, profesní růst, možnost seberealizace
* bonusový systém: 5 týdnů dovolené, příspěvek na volnočasové aktivity, pružná pracovní doba)
* zázemí stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti
* místo výkonu práce: Praha
* systém vzdělávacích a školících aktivit
* příležitost pro osobní, profesní růst, možnost seberealizace
* bonusový systém: 5 týdnů dovolené, příspěvek na volnočasové aktivity, pružná pracovní doba)
* zázemí stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti
* místo výkonu práce: Praha
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Velká nadnárodní společnost, která se pohybuje v potravinářském průmyslu
Velká nadnárodní společnost, která se pohybuje v potravinářském průmyslu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* pokročilou znalost německého a anglického jazyka
* SŠ nebo VŠ vzdělání
* aktivní přístup ke klientům, orientace na cíl
* zkušenost z administrativního prostředí, klientského centra, velkou výhodou!
* velmi dobré komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost
* SŠ nebo VŠ vzdělání
* aktivní přístup ke klientům, orientace na cíl
* zkušenost z administrativního prostředí, klientského centra, velkou výhodou!
* velmi dobré komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1881111
Datum zveřejnění: 19.11.2015
2015-11-19
lokalita: Praha, Středočeský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista fakturace a plateb Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000 - 27000 Kč/měsíc