Asistentka s ANJ (finanční odd.) až 35.000,-

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Okres Benešov, Okres Beroun, Okres Kolín, Okres Kutná Hora, Okres Mělník, Okres Mladá Boleslav, Okres Nymburk, Praha - východ, Praha - západ, Okres Příbram, Okres Rakovník
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Administrativní podpora finančního managera
* Zkušenost se správou základních účetních dokladů (pokladní doklady, zúčtovací doklady apod.)
* Příprava podkladů pro podporu office (zajištění letenek, booking hotelu)
* Organizace schůzek
* Odpovědnost za plnění svěřených úkolů

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Zázemí v stabilní a prosperující společnosti
* Zajímavé platové ohodnocení
* Moderní zázemí, příjemný kolektiv
* Možnost získat výjimečnou praxi

* Místo výkonu práce Praha
* Termín nástupu ihned

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis v ČJ a AJ ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků

Významná mezinárodní výrobní společnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* VŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici min. 1 rok
* Komunikativní znalost AJ PODMÍNKOU (komunikace se zahraničními s klienty, obchodní korespondence)
* Znalost práce na PC (MS Office)
* Reprezentativní vystupování, pečlivost, spolehlivost, časovou flexibilitu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1885310  Datum zveřejnění: 1.10.2014