Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistetka vedení společnosti až 30.000 Kč
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Okres Mělník
Okres Mělník
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
30000 Kč/měsíc
30000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* administrativní a organizační podpora vedení společnosti
* spolupráce s top managementem a dceřinými společnostmi
* zajištění pracovních cest
* zajištění kafeterie a kancelářských potřeb
* příprava podkladů pro mzdy, na základě docházky
* archivace
* zodpovědnost za chod kanceláře a kontrola nákladů
* spolupráce s top managementem a dceřinými společnostmi
* zajištění pracovních cest
* zajištění kafeterie a kancelářských potřeb
* příprava podkladů pro mzdy, na základě docházky
* archivace
* zodpovědnost za chod kanceláře a kontrola nákladů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zajímavou práci v mezinárodním prostředí
* skvělá příležitost
* výborná pracovní atmosféra v dynamickém a profesionálním týmu
* nadstandardní platové podmínky a benefity
* skvělá příležitost
* výborná pracovní atmosféra v dynamickém a profesionálním týmu
* nadstandardní platové podmínky a benefity
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu usti/zavináč/acjobs.cz . Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: www.acjobs.cz/aktualninabidka.php. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Plzni, práce v Olomouci, práce v Hradci Králové, práce v Ústí nad Labem a dalších regionech České republiky.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: www.acjobs.cz/aktualninabidka.php. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Plzni, práce v Olomouci, práce v Hradci Králové, práce v Ústí nad Labem a dalších regionech České republiky.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
mezinárodní společnost
mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Fakturace - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ
* AJ nutná, denní komunikace
* praxe min. 3 roky nutností na obdobné pozici
* MS Office (Excel, PowerPoint)
* SAP výhodou
* B, aktivní řidič
* flexibilní, komunikativní, dynamická, orientovaná na zákazníky
* AJ nutná, denní komunikace
* praxe min. 3 roky nutností na obdobné pozici
* MS Office (Excel, PowerPoint)
* SAP výhodou
* B, aktivní řidič
* flexibilní, komunikativní, dynamická, orientovaná na zákazníky
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1890621
Datum zveřejnění: 8.12.2014
2014-12-08
lokalita: Okres Mělník Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30000 Kč/měsíc