Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka s angličtinou - 30.000 Kč
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Kralupy nad Vltavou, Středočeský kraj
Kralupy nad Vltavou, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.1.2015
1.1.2015
Mzdové podmínky (brutto)
30000 Kč/měsíc
30000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme kandidátku na pozici asistentka top managementu se zkušenostmi z obdobné pozice a plynulou angličtinou slovem i písmem.
Odpovídáte této pozici? Máte zájem o více informací? Zašlete nám svůj životopis!!!
* podpora managementu společnosti a spadající sekce GŘ.
* Zajišťování zahraničních pracovních cest (letenky, taxi, ubytování, pronájmy jednacích prostor).
* Podpora zahraničních ředitelů společnosti, správa smluv, kontrola faktur a ostatní administrativní činnosti s tím spojené.
* Spolupráce s HR sekcí.
Odpovídáte této pozici? Máte zájem o více informací? Zašlete nám svůj životopis!!!
* podpora managementu společnosti a spadající sekce GŘ.
* Zajišťování zahraničních pracovních cest (letenky, taxi, ubytování, pronájmy jednacích prostor).
* Podpora zahraničních ředitelů společnosti, správa smluv, kontrola faktur a ostatní administrativní činnosti s tím spojené.
* Spolupráce s HR sekcí.
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 13. plat
* 5 týdnů dovolené
* stravenky
* penzijní připojištění
* 5 týdnů dovolené
* stravenky
* penzijní připojištění
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu usti/zavináč/acjobs.cz . Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: www.acjobs.cz/aktualninabidka.php. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Plzni, práce v Olomouci, práce v Hradci Králové, práce v Ústí nad Labem a dalších regionech České republiky.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: www.acjobs.cz/aktualninabidka.php. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Plzni, práce v Olomouci, práce v Hradci Králové, práce v Ústí nad Labem a dalších regionech České republiky.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
společnost
společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
ekonomie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Fakturace - Základy
SAP - Základy
SAP - Základy
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/ VŠ ekonomického směru
* Znalost anglického jazyka – mluvená a písemná forma – podmínkou.
* Alespoň rok praxe na asistentské pozici.
* Profesionální vystupování.
* Výborné organizační, komunikační a prezentační dovednosti.
* Vysoká odolnost proti stresu.
* Uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, SAP – výhodou).
* ŘP sk. B, aktivní řidič - ochota cestovat Kralupy – Litvínov.
* Znalost anglického jazyka – mluvená a písemná forma – podmínkou.
* Alespoň rok praxe na asistentské pozici.
* Profesionální vystupování.
* Výborné organizační, komunikační a prezentační dovednosti.
* Vysoká odolnost proti stresu.
* Uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, SAP – výhodou).
* ŘP sk. B, aktivní řidič - ochota cestovat Kralupy – Litvínov.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1913589
Datum zveřejnění: 8.12.2014
2014-12-08
lokalita: Středočeský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30000 Kč/měsíc