Projektový manager do oddělení facility managementu s NJ (50 – 70.000,- Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* implementace vzorových dokumentů, popisů a směrnic
* práce s firemním systémem IMS
* správa databáze dokumentů oddělení FM
* pravidelná školení Facility manažerů a terénních techniků
* spolupráce s ostatními kolegy v rámci ČR
* přímá odpovědnost za pravidelné revizní a servisní činnosti
* aplikace mezinárodních požadavků na údržbu a provoz prodejen
* kontrola používání předepsaných postupů a směrnic v rámci FM
* jednání s domácími i zahraničními dodavateli
* pravidelné vyhodnocení kvality služeb externích dodavatelů
* aktivní hledání optimalizací v rámci údržby a provozu prodejen
* sledování a optimalizace nákladů souvisejících se správou nemovitostí
* aktivní řízení a koordinace přidělených projektů
* správa klíčového hospodářství
* inventurní činnosti
* zpracovávání faktur externích dodavatelů
* pravidelný reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zajímavé zaměstnání v rychle se rozvíjející úspěšné společnosti
* zajímavé mzdové ohodnocení
* příjemné pracovní prostředí, dynamický kolektiv
* služební telefon
* místo výkonu práce: Praha - Východ

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Mezinárodní obchodní řetězec

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření
* komunikativní znalost německého jazyka podmínkou
* proaktivní a samostatné pracovní nasazení
* analytické myšlení
* schopnost vedení týmu a týmové spolupráce
* praxe v oboru Facility Managementu podmínkou
* osvědčení o způsobilosti dle vyhlášky č.50/1978 Sb. §10 výhodou
* ochotu učit se novým věcem
* flexibilitu, nadprůměrnou angažovanost a pracovní nasazení
* ŘP sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1916777  Datum zveřejnění: 3.11.2014