Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Executive assistant (25 000 CZK)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Okres Blansko, Brno - město, Brno - venkov, Okres Břeclav, Okres Hodonín, Okres Vyškov
Okres Blansko, Brno - město, Brno - venkov, Okres Břeclav, Okres Hodonín, Okres Vyškov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
22000 - 26000 Kč/měsíc
22000 - 26000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Odpovědnost za chod a fungování kanceláře
* Účast na jednáních a příprava podkladů
* Zajišťování letenek a rezervace hotelů
* Administrativní činnost
* Komunikace s personálními agenturami, vedení personální administrativy
* Organizace kalendáře jednatele
* Spolupráce s účetním oddělením
* Účast na jednáních a příprava podkladů
* Zajišťování letenek a rezervace hotelů
* Administrativní činnost
* Komunikace s personálními agenturami, vedení personální administrativy
* Organizace kalendáře jednatele
* Spolupráce s účetním oddělením
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zajímavou práci v perspektivní společnosti
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Možnost dalšího rozvoje
* Stravenky
* Pružnou pracovní dobu
* Podporu vzdělávání (odborné i jazkyové)
* Nástup dohodou, možný ihned
* Pracoviště v centru Brna
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Možnost dalšího rozvoje
* Stravenky
* Pružnou pracovní dobu
* Podporu vzdělávání (odborné i jazkyové)
* Nástup dohodou, možný ihned
* Pracoviště v centru Brna
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce EXECUTIVE ASSISTANT (25 000 CZK) v Brně? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Česká společnost působící v oblasti IT
Česká společnost působící v oblasti IT
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
* Praxi na obdobné pozici
* Komunikativní úroveň anglického jazyka
* Znalost fakturace, orientace v účetnictví velkou výhodou
* Velmi dobrou znalost práce s MS Office (MS Excel a PowerPoint)
* ŘP sk. B
* Výborné organizační schopnosti
* Aktivní přístup, dynamickou a rozhodnou osobnost
* Aktivní přístup, dynamickou osobnost
* Praxi na obdobné pozici
* Komunikativní úroveň anglického jazyka
* Znalost fakturace, orientace v účetnictví velkou výhodou
* Velmi dobrou znalost práce s MS Office (MS Excel a PowerPoint)
* ŘP sk. B
* Výborné organizační schopnosti
* Aktivní přístup, dynamickou a rozhodnou osobnost
* Aktivní přístup, dynamickou osobnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1973533
Datum zveřejnění: 9.1.2015
2015-01-09
lokalita: Okres Blansko, Brno - město, Brno - venkov, Okres Břeclav, Okres Hodonín, Okres Vyškov Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 22000 - 26000 Kč/měsíc