Finanční manažer - Plzeňsko

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Okres Klatovy, Plzeň - jih, Plzeň - město, Plzeň - sever, Okres Rokycany, Okres Tachov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Vedení finančního oddělení na úrovni operativy
* Řízení a implementace projektů ve finančním oddělení
* Odpovědnost za operativní plánování
* Standardizace procesů finančního oddělení
* Spolupráce se zahraničními partnery
* Odpovědnost za strukturu a fungování týmu finančního oddělení
* Reporting vedení společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Zázemí silné mezinárodní společnosti
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Flexibilní pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Notebook, mobilní telefon
* Moderní pracovní prostředí
* Možnost seberealizace
* Vzdělávací kurzy
* Příspěvek na pojištění
* Sleva na firemní výrobky a služby

Místo výkonu práce: Plzeň
V případě zájmu zasílejte životopisy v ČJ i AJ

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce FINANČNÍ MANAŽER na Plzeňsku? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky.
Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Mezinárodní výrobní společnost se silným zastoupením na trhu, která se dynamicky rozvíjí.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
* Alespoň 4 letá praxe s vedením finančního oddělení nutná
* AJ na pokročilé úrovni podmínkou
* Dobré organizační a komunikační schopnosti
* Zaměření na procesy a projekty
* Analytické schopnosti a systematičnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1986600  Datum zveřejnění: 21.1.2015