Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR pracovník - holandština (25 000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Okres Blansko, Brno - město, Brno - venkov, Okres Břeclav, Okres Hodonín, Okres Vyškov
Okres Blansko, Brno - město, Brno - venkov, Okres Břeclav, Okres Hodonín, Okres Vyškov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23000 - 25000 Kč/měsíc
23000 - 25000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Správa dat a aktualizace interního systému
* Administrativní podpora personálního oddělení
* Úzká spolupráce s jednotlivými pobočkami společnosti
* Zajištění dokumentace v oblasti personálních změn (nástupy, výstupy)
* Příprava pravidelných reportů
* Administrativní podpora personálního oddělení
* Úzká spolupráce s jednotlivými pobočkami společnosti
* Zajištění dokumentace v oblasti personálních změn (nástupy, výstupy)
* Příprava pravidelných reportů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zázemí významné mezinárodní společnosti
* Moderní pracovní prostředí
* Stravenky
* Příspěvek na sportovní aktivity, dovolenou, životní pojištění a penzijní připojištění
* Dovolenou navíc
* Odborné a jazykové kurzy
* Možnost práce na zkrácený úvazek
* Místo výkonu práce: Brno - centrum
* Moderní pracovní prostředí
* Stravenky
* Příspěvek na sportovní aktivity, dovolenou, životní pojištění a penzijní připojištění
* Dovolenou navíc
* Odborné a jazykové kurzy
* Možnost práce na zkrácený úvazek
* Místo výkonu práce: Brno - centrum
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce HR pracovník - holandština (25 000,- Kč) v Brně? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Mezinárodní výrobní společnost
Mezinárodní výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Nizozemský jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* Pokročilou znalost angličtiny a komunikativní znalost holandštiny
* Schopnost práce s PC (Word, Excel)
* Komunikativní schopnosti, pečlivost, samostatnost
* Životopis v ČJ i AJ
* Pokročilou znalost angličtiny a komunikativní znalost holandštiny
* Schopnost práce s PC (Word, Excel)
* Komunikativní schopnosti, pečlivost, samostatnost
* Životopis v ČJ i AJ
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2038323
Datum zveřejnění: 5.3.2015
2015-03-05
lokalita: Okres Blansko, Brno - město, Brno - venkov, Okres Břeclav, Okres Hodonín, Okres Vyškov Pozice: Administrativní pracovník, referent, Personalista, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 23000 - 25000 Kč/měsíc