Manažer/ka pobočky – Plzeň (30-50 000 Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Spoluvytváření strategických cílů a zodpovědnost za realizaci ročních obchodních cílů ve svěřeném regionu
* Péče o klienty a aktivní účast na obchodních jednáních, včetně akviziční činnosti
* Zodpovědnost za finanční výsledky, kontrola výnosů a nákladů
* Personální řízení 5ti členného týmu (nábor, zaškolení, hodnocení, motivace a týmový koučink)
* Dohled nad zakázkami, pravidelný audit pracovních obchodních postupů a interních procesů
* Kontrola a sledování výkonu jednotlivců a jejich individuální trénink
* Mapování nových trendů v náboru
* Prezentace společnosti na veletrzích a marketingových akcích, přednášková činnost

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Práce v týmu profesionálů
* Motivující a obchodní výsledky kopírující finanční ohodnocení
* Automobil i k soukromým účelům, notebook, telefon
* Jazykové kurzy, pravidelná školení k rozvoji klíčových dovedností
* Dle dosažených výsledků příspěvek na dovolenou, věcné dary
* Příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, motivační soutěže a další benefity

* Místo výkonu práce: Plzeň

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce MANAŽER POBOČKY – PLZEŇ? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Jsme největší česká personální agentura a více než 12 let pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Patříme mezi tři nejvýznamnější personální agentury v České republice a právě hledáme zkušeného, na cíl zaměřeného kolegu na vedoucí pozici pro tým do Západních Čech.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Prokazatelné obchodní výsledky v B2B praxi podmínkou
* Zkušenost s vedením středně velkého týmu podmínkou
* Prokazatelná schopnost samostatného nastavování cílů a výkonových priorit
* AJ na úrovni samostatného uživatele
* Vysokoškolské vzdělání v oboru andragogika, ekonomie, případně strojírenství
* Praxe na vedoucí pozici v náboru výhodou
* Schopnost naslouchat a jednat s lidmi, diskrétnost v jednání s klienty
* Řidičský průkaz B – aktivní řidič

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2156017  Datum zveřejnění: 24.6.2015