Call operator (14-24.000,- Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Ústecký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2016
Mzdové podmínky (brutto)
14000 - 24000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* řešení zákaznických otázek ohledně produktů a služeb
* vyřizování příchozích hovorů – nejedná se o prodej produktů
* administrativa
* pravidelný reporting vedení společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

* bonusy k platu dle výkonu
* relaxační zóny na pracovišti
* výhodný telefonní tarif
* občerstvení na pracovišti

Místo výkonu práce: Ústecký kraj

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka pozice CALL OPERATOR? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu finance“zavináč“acjobs.cz. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Baví Vás komunikovat s lidmi a těší Vás dobře poradit? Umíte pracovat samostatně? Chcete pracovat pro společnost se stabilním postavením na trhu?

Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!

CALL OPERATOR (14-24.000,- Kč)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Vzdělání v oboru

Zákaznická podpora

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* výborná znalost ČJ – hlavně mluvený projev
* velmi dobrá znalost MS Office
* aktivní přístup k práci
* komunikativní, odolný vůči stresu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2341115  Datum zveřejnění: 19.1.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 14000 - 24000