Referent vyřizování objednávek (20-23.000,- Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
04.01.2016
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 23000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* zpracování příchozích objednávek
* dohled nad zpracováním zakázky
* řešení klientových požadavků
* zadávání zakázek do firemní databáze
* administrativa v oblasti zpracování objednávky

Zaměstnanecké výhody, benefity

* flexibilní pracovní doba
* jazykové a vzdělávací kurzy
* příspěvek na penzijní připojištění
* firemní akce (vánoční večírek, sportovní dny)
* příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti

Místo výkonu práce: Plzeň

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka pozice ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis v AJ nebo ČJ ve WORDu na emailovou adresu finance“zavináč“acjobs.cz. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Chcete se stát součástí nadnárodní společnosti se stabilním postavením na trhu? Mluvíte italsky a hledáte práci s každodenním využitím Vašich jazykových znalostí?

Pak hledáme právě VÁS!

REFERENT VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK (20-23.000,- Kč)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Italský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* znalost italštiny na výborné úrovni – slovem i písmem
* angličtina na komunikativní úrovni
* pokročilá znalost Excelu
* aktivní přístup k práci, komunikativní
* vhodné pro OZP

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2348178  Datum zveřejnění: 1.12.2015  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000 - 23000