Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR asistent s maďarštinou (20-25.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.02.2016
01.02.2016
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 25000
20000 - 25000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* tvorba e-learningového vzdělávání, vedení webinářů a interních workshopů
* podpora HR oddělení ohledně vzdělávání a rozvoje
* zajišťování školení (pozvánky, zajištění místností/hotelů)
* vedení vzdělávacího systému (zápisy, vkládání dat)
* příprava věstníku a brožur, překlady
* podpora HR oddělení ohledně vzdělávání a rozvoje
* zajišťování školení (pozvánky, zajištění místností/hotelů)
* vedení vzdělávacího systému (zápisy, vkládání dat)
* příprava věstníku a brožur, překlady
Zaměstnanecké výhody, benefity
* týden dovolené navíc, příspěvek na dovolenou
* firemní akce
* firemní výrobky za výhodnější ceny
* příspěvek na penzijní a životní pojištění
* cafeterie
Místo výkonu práce: Brno
* firemní akce
* firemní výrobky za výhodnější ceny
* příspěvek na penzijní a životní pojištění
* cafeterie
Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka pozice HR ASISTENT S MAĎARŠTINOU? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu finance“zavináč“acjobs.cz. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Domluvíte se maďarsky a anglicky a chcete jazyk při své práci využívat? Jste komunikativní a baví Vás práce s lidmi? Chcete získat stabilní a perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti?
Pak zašlete svůj životopis ještě dnes!
HR ASISTENT S MAĎARŠTINOU (20-25.000,- Kč)
Domluvíte se maďarsky a anglicky a chcete jazyk při své práci využívat? Jste komunikativní a baví Vás práce s lidmi? Chcete získat stabilní a perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti?
Pak zašlete svůj životopis ještě dnes!
HR ASISTENT S MAĎARŠTINOU (20-25.000,- Kč)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Personalistika, administrativa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* maďarština a angličtina na velmi dobré úrovni – slovem i písmem
* SŠ/VŠ vzdělání
* dobrá znalost MS Office
* zájem o event management
* dobré organizační a komunikační schopno
* SŠ/VŠ vzdělání
* dobrá znalost MS Office
* zájem o event management
* dobré organizační a komunikační schopno
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2395185
Datum zveřejnění: 14.1.2016
2016-01-14
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, HR asistent, HR Koordinátor Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000 - 25000