Sales manager – personální služby

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30.000,- Kč - 50.000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* prodej služeb personální agentury
* aktivní vyhledávání a získávání nových zákazníků, průzkum trhu
* rozvoj a zlepšování vztahů se stávajícími zákazníky
* zpracování obchodních nabídek, návrhy řešení pro jednotlivé zákazníky
* účast na obchodních jednání, prezentacích zákazníkovi a prezentace společnosti
* spolupráce s ostatními členy společnosti, pravidelný reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zázemí stabilní společnosti s třináctiletou tradicí na trhu
* motivující finanční ohodnocení (fix + provize)
* jazykové a odborné vzdělávání
* sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
* flexibilní pracovní dobu, možnost home office

Místo výkonu práce: Praha

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Jsme největší česká personální agentura v oblasti Recruitmentu.
Uchazečům bezplatně rádi poradíme a pomůžeme při hledání zaměstnání.
Denně aktualizujeme databázi pracovních nabídek, více než 1 400 pozic máme
V síti regioních poboček v celé ČR a oborových divizích můžete využít služeb 70 zkušených konzultantů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* prokazatelné výsledky praxi a na obchodní pozici min. 5 let
* komunikativní úroveň anglického jazyka
* min. ukončené SŠ vzdělání
* orientace na zákazníka a na výsledek, příjemné vystupování
* komunikační dovednosti, nadšení pro práci
* ŘP skupiny B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2411454  Datum zveřejnění: 28.1.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30.000,- Kč - 50.000,- Kč