Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka ředitele s ruštinou (20-25.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Jihočeský kraj
Jihočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
14.02.2016
14.02.2016
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 25000
20000 - 25000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zodpovědnost za agendu obchodních případů
* komunikace se zákazníky EU a Ruské federace
* zajištění nabídek a smluv pro zákazníky
* odborné překlady, spolupráce na prezentacích
* správa evidence zdravotních prohlídek zaměstnanců
* komunikace se zákazníky EU a Ruské federace
* zajištění nabídek a smluv pro zákazníky
* odborné překlady, spolupráce na prezentacích
* správa evidence zdravotních prohlídek zaměstnanců
Zaměstnanecké výhody, benefity
* prostředí stabilní společnosti
* týden dovolené navíc, 4 sick days
* denní využití jazyka
* možnost home office
* cafeterie
Místo výkonu práce: Jihočeský kraj
* týden dovolené navíc, 4 sick days
* denní využití jazyka
* možnost home office
* cafeterie
Místo výkonu práce: Jihočeský kraj
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka pozice ASISTENT/KA ŘEDITELE S RUŠTINOU? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu finance“zavináč“acjobs.cz. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Domluvíte se rusky a anglicky a chcete jazyk při své práci využívat? Jste komunikativní a pečlivý? Chcete získat stabilní zaměstnání ve společnosti zabývající se oblastí energetiky?
Potom nám zašlete svůj životopis ještě dnes!
ASISTENT/KA ŘEDITELE S RUŠTINOU (20-25.000,- Kč)
Domluvíte se rusky a anglicky a chcete jazyk při své práci využívat? Jste komunikativní a pečlivý? Chcete získat stabilní zaměstnání ve společnosti zabývající se oblastí energetiky?
Potom nám zašlete svůj životopis ještě dnes!
ASISTENT/KA ŘEDITELE S RUŠTINOU (20-25.000,- Kč)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Administrativa, ekonomika
Jazykové znalosti
Ruský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* ruština a angličtina na velmi dobré úrovni – slovem i písmem
* SŠ/VŠ vzdělání
* základy účetnictví – výhodou
* organizační a pečlivý typ
* komunikativní, odolnost vůči stresu
* SŠ/VŠ vzdělání
* základy účetnictví – výhodou
* organizační a pečlivý typ
* komunikativní, odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2414868
Datum zveřejnění: 28.1.2016
2016-01-28
lokalita: Jihočeský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000 - 25000