Obchodník servisních služeb (25-40 000,- Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Brno, Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
25-40 000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* oslovování nových klientů
* péče o stávající portfolio klientů
* vytváření a vyjednávání cenových návrhů
* aktivní propagování společnosti
* pravidelné reportování nadřízeným

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
* fixní plat a motivující systém prémií
* mobilní telefon, notebook, služební automobil
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* 25 dní dovolené, flexibilní pracovní doba
* místo výkonu práce: Jihomoravský kraj (Brno)

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce OBCHODNÍK SERVISNÍCH SLUŽEB (25-40 000,- Kč)? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky.
Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Mezinárodní společnost působící v oblasti dopravních systémů

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ/VŠ (výhodou je zaměření na elektro nebo strojírenství)
* zkušenosti s prodejem v délce min. jednoho roku
* dobrá orientace v obchodním prostředí, především v oblasti strojírenství
* reprezentativní vystupování
* dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, proklientská orientace
* uživatelská znalost práce na PC

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2521373  Datum zveřejnění: 20.5.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25-40 000,- Kč